Thursday, November 27, 2008

~aku tetap aku~

aku tetap..di sisimu selalu..
di dalam susah..di dalam senang..
aku tetap menyayangi dirimu...
begitulah peganganku...
biar apapun yang melanda...
aku tetap diriku..bagai dulu...

aku tetap..insan yang kau kenali..,.
kasihku tidak berbelah bagi...
aku tetap...memberi yang termampu...
sepenuh jiwa ragaku...
tiada yang lebih bahagia...
bila aku...melihat kau gembira...

diduga diuji...
tiada...sekali-kali aku mengalah berundur pergi
biar....apa terjadi...ku tetap...percaya...
kasih pada mu kasih yang satu..
ku tetap aku...

tak inginku...melihat kau derita...
tak sanggup aku...merasakannya...
biar hebat dugaan yang mencabar...
aku tidak pernah gentar...

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers