Wednesday, December 31, 2008

goodbye 2008 and welcome 2009

ehem2...
arini dah 31/12/2008...
means hari terakhir tahun 2008
sungguh...pg2 td aku rase mcm...eh..hari ni hari last la..
last tahun 2008....
mcm biase...bgn pagi..first thing buat bile bgn pagi ni..
mesti capai hp yg kat sblh bantal...pastu tgk ade pape tak..such as misscall..or msg..
sbb last nite fall asleep around 11pm..fuhh..awal betul...
die lagi awal tdo..kul 10.21 dah padam...
penat aku msg die bnyk kali...tak reply2...rupenye dah tido..
pastu aku pun take time la baring2 b4 fell asleep kan..
dlm kul 2.08 tu terjage..n terus misscall die..mane la tau..kot2 die terbangun ke...
cheh..tak jalan jgk...lena betul die tido..aku pun sambung tido jap...
pg2 td bgn..capai hp..tgk nothing jgk...anta msg kat die...
"bgn..bgn subuh.."
then aku g mandi solat..pastu die msg...ckp die nak solat...aku pun tak reply..sbb nak siap2 nak g keje la kan...
dah smpi opis..aku tgk kalendar meja aku ni..
eh..dah abis tarikh rupenye..
hmmmmm...aku termenung jap...terpk balik...kejap nye mase berlalu...BETUL2 RASE SEKEJAP SGT MASE TU BERLALU....rase cam tak caye masuk je tahun 2009 besok..dah naik setahun angka umur aku...21 tahun..huhuh...ermmm..aku ade la azam tahun 2009 ni..
tak bnyk..ade 3 je...ape die eh??ermmm...
1. biarlah rahsia...
2. sambung belajar...
3. secret receipe....
muhahahah...tp yg no 1 dah otw dah la...sambung blaja bln 7...maybe uitm...
then aku pun maybe akan pindah dok sane..tp keje still la kat kl..aku nak pindah dok shah alam bkn ape..sbb aku nak wat outcampus..lepas keje..so dari kl..g shah alam..pastu balik kl balik..at least kalo aku dok shah alam..dari kl..g uitm shah alam..then balik umah kat shah alam je terus...
huhu...ermmm...balik pade ape yg aku nak story lam blog ni...
hmmm...i've been thinking..what i'd been through out this year...sepnjg 2008..perjalanan hidup aku..nak kate sepnjg 2008 ni bnyk kenangan manis..blh la jgk...

rentetan peristiwa 2008 (pasal aku je la)

Januari 2008 : masuk belajar balik for final semester in DSK at PSIS...
Februari 2008 : kenal ngn si dia...
March 2008 : rasenye bln ni takde yg menarik kot..
april 2008 : tak dpt nak celebrate birthday my mom and dad...
Mei 2008 : bln ni bnyk yg pahit dari yg manis...uwaa...
1. bln ni birthday aku
2. break up ngn my ex on my birthday
3. si dia kantoi dah ade gf...
4. celebrate birthday ngn roomate..smpi 2 kek..dpt kad..
Jun 2008 : final exam begin...n also interviewed by JPA for post Secretary...then..abis
la belajar time tu...pastu bln 6 jgk g umrah..alhamdulillah..
July 2008 : balik dari umrah..n si dia dtg umah ziarah...bln ni jgk tak best sbb kene
accompany my sis kat kulim for almost 1 month...pastu dpat surat tawaran JPA.
YES!!Alhamdulillah...termakbul jgk doa nak dpt keje dlm mase terdekat...
August 2008 : Birthday si dia...bg perfumed activist from body shop..so maskulin la bau
die..hikhik..tp tak dpt bg kat die sbb bln ni kene g kursus under JPA kat
terengganu...so postpone...
Bln ni jgk dpt tempat keje kat Arkib Negara Malaysia..under Kementerian
Perpaduan, Kebudayaan, Kesenian dan Warisan Malaysia (KPKKW)

September 2008 : menjalani kehidupan sebagai pekerja...bln ni bln puase...
October 2008 : Raya aidilfitri..bln ni jgk kitorg convo..yay2!!!akhirnya perjuangan kami
tidak sia2..
November 2008 : Si dia tibe2 berubah..aku sgt2 happy...
Disember 2008 : ermmm..suppose to be..28/12/2008 ari tu..ari yg bermakna bg aku n dia...
tp atas sbb2 tertentu..terpaksa di postpone ke next year...

itu lah cebisan perjalanan idup aku sepanjang tahun 2008 ni...
hopefully tahun 2009 membawa sinar harapan n kebahagiaan pada aku...
juga aku harap tahun 2009 memberi aku 1001 kenangan manis yg akan aku kenang sepanjang hayat aku...
2008...sesungguhnya kau telah berlalu...aku menghargai segala perjalanan hidup aku disepanjang tahun ini...moga2 aku menjadi insan yang lebih kuat dan tabah dalam menempuh perjalanan hidup aku akan datang....
dan 2009..moga2 kehadiran kau kali ini..memberi aku 1001 kenangan manis dan kebahagiaan yang akan aku simpan sepanjang hayat....

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers