Monday, June 22, 2009

i'm not in a good condition rite now~

i dont know why today i really2 dont have mood to do anything...to go to office either..
it's such a feeling dat i really hate..hurmm..last nite i just came back from kulim..
arrived at kl on 9.30pm...since last nite i dont have mood..and i'm really not in a good condition...
shit!!

pagi2 ni smpi opis kul 8.28a.m..then mase nak masuk kat guard tu ternampak la pulak guard yang gatal nak ngorat2 aku..die kenal aku time kursus aritu..sepnjg kursus tu die asyik nak mengendenye je dok seblh aku..pastu dok rapat2 lak tu...eyhhh...jauh skit la...rimas la..hubby pun tak penah nak ngendeng2 cenggitu ngn aku la...pastu sengih2..then nak tunjuk yang die tu gentle gile la ngn aku..ckp pun slow2 je...ala2 suara org cam taking care gitu..
jijikssss nye aku dengar...tak yah la nak tunjuk yg awk tu romantik...geli la!aku geliksss la ngn laki yang dah kawen dah ade anak..pastu nak tunjuk kat aku dorg nye pengalaman menjaga hati n perasaan pempuan tu kat aku..
aiyeeee!!!!!!!tak payahla...aku mmg tak minat ngn lelaki yang status: married or taken already or single but not available ni...siyes shit aku tak minat..better jauhkan diri dari aku cpt2..sbb aku tak minat to get involved with a guy that already have their own family...aku tak suke merampas hak sape2...tak suke nak runtuhkan umahtangga org...pastu pg td die nmpk aku masuk je kat pagar..cpt2 die pun ikut nak saing ngn aku masuk opis..tak yah la nak teman2 aku..bknnye ade hantu pun..hantu tgk ko pun die lari..jadi tak yah la susah2 nak teman aku..siyes rimas...
haishhh..pastu lalu lalang dpn bilik aku..konon2 nak wat bagi aku pandang die la..mampus aku tanak pandang...


~conclusion is : I'm not in a good condition rite now~

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers