Thursday, June 25, 2009

TAGGED BY MISZ RUSILA

1. kalau anda jadi orang terkaya didunia?
*buat la ape yg patut ngn kekayaan yg ade tu..hehee

2. kalau anda jadi orang yang terseksi di dunia?
*daripada aku kene bunuh ngn bapak aku..baik la aku jadi diri aku sndri..bkn seksi..seksa..aku jgk yg seksa

3. kalau anda perlu terjun dr tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda
*nak terjun dari tingkat 100??cehh...nak terjun dari tingkat 1 pun pk sejuta kali..ni kan tingkat 100..org gile pun belum tentu nak terjun..

4. kalau orang kata blog awak teruk nak mampus
*membujur lalu, melintang patah, org tak lalu, ade aku kesah???

5. kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda?
*tak tau la..sbb keluarga aku ni dah ckp awal2 "pilih sndri sape suami ko.."ahahha..so..no komen la

6. kalau tiada lagi hari esok?
*lusa ade...

7. kalau orang yang anda benci berada didepan anda ?
*hurmmm..tak yah la pndg muke die..kang pndg kang dalam hati ni mencarut tahap tenggiling punye..

8. kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
*offer aku sejuta USD aku amik duit je..tak kose la aku nak mkn bnd2 pelik yg semmgnye bkn makanan.

9. kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
*g dating tak ajak aku...majuk!!

10. kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati.nyatakan nama artis/selebriti tersebut..
*aaron aziz...meowwwwwwww!!!hahah...

11. kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
*ish...tgk org kene bunuh pun aku rase cam menggigil pastu pening2 itik cam nak pengsan..inikan nak bunuh org..

12. kalau orang kata anda kacak/cantik ?
*terima kasih...pujian tu racun..

13. kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
*kalo ko ade penyakit aids usia muda pulak ape ko nak wat??

14. kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
*dah bnyk kali dah..cinta kan memerlukan pengorbanan..

15. kalau anda memenangi anugerah? dan anugerah apa yang anda inginkan?
*anugerah ape??ntah la..aku pun tak tau..

16. kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing,bangsa asing mana yang anda inginkan?
*tak de...aku nak melayu gak..senang..tak yah aku susah2 nak belajar bahasa die..budaya die..buatnye tak dpt nak sesuai..mampus..

17. kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
*nak ckp ape kalo dah terpaksa..diam je la..take care n kenang daku dalam doa mu...hahah

18. kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
*cemburu kan tandanya sayang...org dah sayang kat aku..nak wat camne..kecik tapak tangan..lapangan terbang aku tadahkan

19. mengenai orang yang tag kamu ini?
*malu-malu miau..

20. saya tag mereka pula.
~nida, fiza, niza, naz, amy, dik nad, kak juju

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers