Monday, July 6, 2009

transformer - revenge of the fallen~






TRANSFORMERS 2 ~ REVENGE OF THE FALLEN

ari jumaat last week after opis
aku g tgk wayang ngn my colleague...
fuhhh..aku mmg dah suh die beli terus tiket transformer tu..
takut abis..or lambat..hehehhe..
die beli kul 6.45 ptg bertempat di galaxy ampang..
tak la jauh sgt...tp yg bestnye aku kuar opis kul 6 tepat..
ahhha..gile ah..die dah kol2 dah..

"wehhh..ko kat ne ni??aku nak tau location ko"

"aku otw ni..otw..jalan jem ar..ko tunggu ar kat ctu.. (sambil kelam kabut tutup komputer..hahah)"

"ko jgn lambat..ko lambat aku masuk dulu"

"lek ar weh...aku bwk fast n furious..ko tggu"

hahhaha..sekali betul jem daa..kat dpn perkeso..jalan ampang tu..cam cerempet je..jem sbb ade polis trafik...(adakah mereka ini sebnrnye menyebabkan jalan lg bertambah jem atau tak jem)hahahah...sib baik aku sempat smpi tepat jam 6.40...
phewww...dah masuk panggung..die pilih seat blkg sekali..best ar tgk kan...
smbil makan pop corn dan minum air mineral...heheheh..aku belikan member aku ni air pepsi..sekali aku lupe amik straw daaa...sian ko kan..minum la ko cam ko minum teh tarik...ahahah...

hurmmm...gile bapak lame cite transformers ni...mengkak muntut aku duk lame2..
n pundi kencing aku pun cam nak pecah tahan kencing...aku nak g toilet, member aku leh lak sound "weh...lek ar..rugi do kuar g toilet..nak abis dah ni.." kepale lutut die la rugi..aku tahan je...
smpi berpeluh2 aku..abis je cite tu..cepat2 kuar cari toilet..
haaa..tau pun ko tak tahan..smpi ko yg berlari..aku lek je la...kaver2..hahahahahha...

okeh..hentikan karutan anda...
setelah aku duk dalam panggung selama 2 jam 30 minit membengkakkan muntut dan mengembangkan pundi kencing...tp puas hati la...
tak tau la kan..lain org lain la pandangannye..
kalo org yg hati jiwang miwang....jenis tangkap leleh tangkap cintan..mungkin akan kate cite tu tak best..tak bape best..tp kalo org yg otak cam aku ni...akan kate "waaa...transformers best...more than 4 thumbs up!!!" credit given to the director...perghhh...aku blh tangkap cintan lak ngn optimus prime yg hensem ngn bumble bee yg cute tu...(padahal mereka ini cume kereta)..tp macho ar optimus prime tu...ngehngeh..


ni la die optimus prime yang ensem lagi macho tu...


aku nak upload gambar bumblebee tu..tapi ntah kenape tak leh..cerempet tul..
dengki tul tenet ni ngn aku...tp tak pe..pasni aku nak tgk cite drag me to hell pulak..
hohoho.
ektibiti melabuhkan punggung di panggung bermula...ehheehehe..
aku siap beli agi cd transformer...hehehhe.tp cetak rompak punye la..
yg ori pun nak beli gak..tggu jmp baru beli la kan..tak jmp camne nak beli..





0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers