Friday, July 24, 2009

GATHERING DSK B PSIS JULAI 2006

to all my frens of dsk b psis julai 2006.
kat cni aku nak bitau...
aku nak wat gathering dak2 kelas kite..
memandangkan masing2 kebanyakkannye dah keje..
ok..tempat yang dicadangkan adalah PD or Genting...
so...tempat akan dipilih berdasarkan majority...
tarikh nye akan ditetapkan kemudian..budget nak wat lepas raya..ujung bln 9 atau awal bln 10...
bape hari pegi??? kite akan pegi 3 hari 2 malam...
pegi hari jumaat..so ari jumaat tu kite akan bincang utk cuti atau amik half day...then ari ahad balik..

aku harap,.dapat g tau kat dak2 kelas kite yg lain..
sbb aku nak confirmation secepat yang mungkin...
sbb nak booking tempat tido tu yang penting..
then nak pilih tarikh..
hope korg dapat respond ye...

regards,
miza


















0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers