Wednesday, July 22, 2009

dunno what happen..

last night...dunno what happen..first time aku n hubby gado...but tak tau la nape..
hurmmm...
pastu balik keje smlm..g karoke ngn aini pulak...
then smpi umah tido jap..
pastu mlm tu die call..
kitorg borak2 jap...
then die luahkan sume yg ade dlm hati die..
ape yg die tak puas hati...ape yg die rase tak kene..
sume nye die luahkan semlm...
and i'm quite hurt last nite..but dgr je la..utk puaskan hati die..
pastu...aku smpi mamai2 ckp ngn die..sbb ngantuk gile...
yg aku ingat..time die tny aku :

b : bby..bape kali dah e b dtg umah bby??
bby : bnyk kali jgk *smbil pejam mate *
b : ye ke???b rase dua kali je kot bby..sekali mase bby balik dari umrah..kedua mase b g umah
bpk sedare b kat selayang tu..b singgah umah bby jap..dua kali je la kan bby??
bby : bnyk kali la b *smbil pejam mate lagi..otak kosong*
b : 2 kali je la bby....
bby : dua kali je eh??? *smbil pejam mate..konon2 nak pk...*

sekali kan..aku blh terkeluar ayat ni "a'ah la b..dua kali je..yg banyak tu biskut "
hahahhahahahahahahahahahahahha...
aku pun tak tau nape aku sebut biskut tu..
aku tingat biskut kat opis tu kot...
hekhekhek..
dunno whether b heard it or not..hopefully his not listening...
patu die tny"ape bby??"
aku pun cpt2 segar je bijik mate..aku ckp "tak de pe b..betul la 2 kali je b dtg umah bby "
fuhhh...lega..kalo tak kang bnyk soal die nnt..
ehhehehehhe..

hurmmm...
semlm die yg bnyk bercakap..bygkan dari kul 10.30 smpi kul 12.30 die meluahkan perasaan..
die ckp ape yg die harapkan dlm hubungan kitorg n macam2 lagi la...
last sekali die ckp
"bby...b mintak maaf kalo ape b ckp tadi wat bby tersinggung..wat bby terasa hati..wat bby terluka..b cume nak yg terbaik utk hubungan kite...b cintakan bby..b tanak kehilangan bby lgi..b tanak bby tinggalkan b...b nak bby jadi isteri b k.."
aku pun jwb je la..ok..sbb hati aku cam tersiat skit la ngn kate2 die seblm tu..but i know he was trying his best for our relationship...


anyway b...
i know u want the best for us..same with me...
i hope everythings gonna be fine...



regards,

1 gorgeous yang sedang berbicara!:

shoppersjoint said...

nice blogu have here!!! hi nak invite u dtg tgk blog i

we have cottons from dubai, kain ela for kebaya n kurung dari indonesia! harga menarik, promosi RAYA

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers