Monday, November 2, 2009

a day with u give thousand memory for me!


semlm....1st November 2009,
hubby turun kl...
dear...how i miss u soooooooo much...
about 1 month we didnt meet...
and i was so impatient to met u yesterday...
even i'm late for bout an hour..u still there waiting for me...
hehehe...sorry for the late hubby...
huhuh...
so yesterday..met him on 11 a.m...
park my car then jump in his myvi...hehehe...
oh dear....i missed u damn much!
its been so long..that i haven't seen your face..
im try to get strong...
But the strength I have is washing away
It wont be long before i get you by my side
And just hold you, tease you, squeeze you till
I was fill all my mind
I can't lie
I miss you much
Watching everyday that goes by
I miss you much
coz you are the apple in my eyes

hohoho...suddenly that words pop out from my mind
then i wrote it here..
huhuhu...
what both of us did yesterday??
first..went to jusco keramat, bcoz hubby want to buy some stuffs to supply to polytech at his area...a.k.a my ex polytech...hehehe..
hotel's stuff...so..about one hour and half spend at jusco..ate pizza together...ouhhh..miss that momento...huhuh..
firstly we decide to ate the new pizza...but then after that waiter die dtg ckp toppings utk pizza tu dah abis..so we decide to ate other pizza...huhuh...smbil makan smbil bercerita mcm2...
then after dat...kitorg g tesco ampang..utk cari strawberry...
sbb strawberry kat jusco mahal..hohoho..
so sib baik jmp...dah beli strawberry..g 7 e pulak..sbb hubby nak beli ais utk letak lam esbok die...
then kitorg g klcc..cdg nak tgk muvee..tp tak jd..sbb sume cite yg kitorg nk tgk tiket die kul 7 ke atas..hubby kate ok je kalo nak tgk..tp aku tak bg...sbb nnt die nak balik rumah dah lewat...
smpi umah dah malam..tanak la kan..then kitorg jalan2...pastu tersinggah kat sushi king...hahahah
makan lagi...dunno why..aku makan paling manyakkk..
eheheh..hubby makan dlm 5 je..sbb yg lain2 tu die tak lalu..
hohoho...
then pastu makan tu..pusing2 klcc jap..pastu g pizza...again..
sbb nak take away utk family masing2...
so kitorg decide utk beli pizza yg baru tu..
yg kitorg nak makan mule2 td tp dah abis tu...
kat ctu kitorg dpt beli pizza tu..
beli la 2...hehehe...

then after dat..die anta aku balik..
otw nak balik tu..
aku ade story sumthing kat die...
about our plan for our future..
he quite excited and agree to help me together build our future...
thanks hubby...
hope everythings going to be as we planned...
thanks sbb bg keizinan utk syg wat ape yg syg dah wat...
n thanks jgk utk bantu syg buat ape yg syg buat ni...
thanks coz being so supportive to me..
u r the bestest in my heart...
n finally.....

I'D FOUND YOU AS MY SOULMATE...


1 gorgeous yang sedang berbicara!:

Anonymous said...

aduh...
bahagie nye die...
hehe

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers