Tuesday, November 3, 2009

cerita semlm





semlm kat opis...
aku cube la nak mengakses internet menggunakan internet berukben aku ni...
sekali 100 kali aku connect pun tak blh...
aku pun baru tingat..
aku tak bayar lagi...
dok nak baya nak baya...tak baya2 lg...
asek terlupa je..
pastu aku pun kaw tim ngn akak PA seblh aku ni...
aku kate ngn die..aku nk g maxis centre n nak g celcom centre...
die kate ok..g la..dun wori..akak cover
sbb bos aku meeting semlm..
hahahhaha...
pastu aku pun ape lagi..
10.45 tu aku pun drive la g klcc
settle all those things yg memerlukan aku utk menggunakan duit..
hahahahah...
so...smpi2 tu aku g withdraw dulu...
then aku pun g la maxis centre...
kebetulan pulak..
nmpk ni...


'BOBBI CEKELAT A.K.A BOBBI BROWN'
my fav make up collection besides MAC n DIOR..
aduh...nak singgah ke tanak..nak ke tanak??
nak ke tanak??
last2 kaki ku laju menuju ke kaunter BOBBI BROWN NI...
belek punye belek...tny punye tny...try punye try...
last2...aku amik je yg ni..
muhahahahha..dlm tu ade sume yg ni...


muahhahahaha...best2000x...
huhuhu...


besttt wooooooo...
ape lagi..lepas ni sape2 nak tunang or nak tawen..
bgtau aku eh..
aku mekap kan korg..
pakai bobbi brown ku ini...
huhuhuh..
kelasss uols...
uhuhuh..

pastu setelah itu..aku pun memblahkan diri aku ke maxis..
setelah bertanya kaunter mane aku nak pegi utk termination no postpaid aku..
die pun bitau "kaunter 21 kak..straight je.."
"ok..tq"
pastu aku pun memblahkan diri aku ke kaunter 21..setelah menunggu agak dlm 15 minit..
smpi turn aku..aku pun tny la...
bape aku pny outstanding bil?
die kate "RM 376.60 kak utk bulan 10 11 n yg terkini punye..."
perghhh ko...amik obat...
aku pun bayar la..
pastu aku pun blah ke celcom pulak...
tp kat celcom tu aku tunggu skit punye la lame ko..
sakit montot2 aku nih...
smpi turn aku...
pastu aku tny..
"i nak tny bape outstanding bill i eh?"
die pun total up..."RM 160.60 kak"
tp yg tu utk 4 bulan punye ko...
so nmpk tak beza maxis ngn celcom??
huhuhuh...
patut la maxis ni kaye...
heheheheh.
aku pun balik opis selepas itu...


3 gorgeous yang sedang berbicara!:

Einaz Shah Rizal Thomas said...

nnt boley la makeup kan ienaz. eik..=D

Anonymous said...

wuiyo..
mahal gilerk....
tecekik aku.. uwek!

~myza~ said...

ienaz : boleh2...nnt nak tunang just drop ur phone number and alamat..huhuh...

nida : ermmm...mahal tu tak la sgt..tp puas hati..sbb sume ade...tak yah nak beli satu2 dah..

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers