Monday, November 9, 2009

-wenggggg-


entry di atas tu sbb aku tak tau nak letak tajuk ape utk entri ni...
huhuhh...means that...utk entri kali ni...aku blh cite ape je aku nak cite yg terlintas di pikiran ku ini...huhuhu...tp ape yg aku nak cite neh??
hurmmmm...tah la...aku ase bdn dah makin mengembang asek duduk je ko kat kusi nih...
nak berjalan tak tau nak berjalan mane dah...kalo blh balik time ni..mmg balik dah...balik tido...
siyes...mate ni dah pedih wehhh...asek ngadap komp je...dah la aku pakai lense...huhuhuhu...

malam ni dah tak sabo2 nak wat makeover menggunakan barang2 bobbi cekelat tu..hohoho..nnt kalo santek...i preview kat cni eh..huuhuh...pastu sape2 yg berkenan utk wat mekap nak tunang ke ape ke..just let me know okeh..hohoho..

aku sangat mengantuk di opis ku skrg ni....SANGAT2 MENGANTUK!!!ape yg boleh aku wat tah??oh ya...ari jumaat aritu aku balik kampung...
balik umah kakak aku di kulim...to see my lovely niece...nur alisha najihah...
huhuhu..bertolak jam 6ptg...smpi kul 10.30...
aku drive all the way ke sane...perghhhh....mcm nak patah pinggang aku..pasni nak beli kete yg seat die tu ade massage...baru best...hahahahha...
smpi2 as usual la...dak tecit tu dah tido...tp bile mak aku bukak je pintu bilik..die dah sedar...
then die pun terkedek2 ko nak turun dari katil itu..huhuh..die turun n die cam pelik tgk apsal kat umah ni ramai org ni??apsal muke2 ni cam familiar je ni??
pastu mulut die tak benti2 ko ckp..tp tak paham die ckp ape..sbb tak blh ckp..
tp die demam...cian sgt..sbb sore die serak...badan panas...then aku notice..suare die dah jd cam itik...serak2...cian sgt kat die...
huhuh...around kul 12 baru die sleep balik...

esoknye tu ade aqiqah die kat umah mak njang..n as usual..aku la jadi babysitter kepade dak tecik yg dah makin lasak tu..huhuh...
petang tu pulak g queensbay ngn my sis je...
isha mak n ayah aku dok umah je...
huhuhu..
g queensbay tu aku jgk drive...
smpi queensbay...g beli tiket wayang cite pisau cukur...
hhahaha..ermmm...overall...3 bintang la aku bagi...
cite tu bnyk kekurangannye...

beli tiket tu kul 7 pm...smpi queensbay around kul 6...
so..ape lagi..ronda2 la...pastu aku tetibe tingin nak makan eskem baskin robin...
pe lagi..rembat baskin robin..share ngn akak aku..sbb konpem tak abis kalo aku makan sorg...
then aku ni pulak..ade satu problem kalo mkn eskem ni...
aku kene cepat2 minum air masak a.k.a air mineral lepas makan eskem tu..
kalo tak...konpem esoknye tu aku demam n sakit tekak...
huhuhu...
lepas makan eskem tu pulak aku lmbt minum air mineral..mmg mendapat la esok tu aku bgn badan aku panas n sakit tekak...
huhuhuh...
pegi queensbay tak shopping ape pun...
jam GUESS yg aku nak tu pun takde...
huhuhu...
so just pegi LA SENZA je la...beli lingeries n bathrobe...habis RM 600 ko...
huhuhuh...tak pe la...tggu ari kespuluh dpt RM 6K...heheheh...shopping la lagi..
balik dari queensbay tu isha tak tido lagi..
bcoz die demam rindukan kitorg...
kitorg balik je terus bangun...cian sgt la kat die..ase nak bawak balik je duk ngn kitorg...

ahadnye..aku bangun agak lewat..sbb aku tak larat..bangun2 je terus gomol dak tecik tu..hehheheheh...
pastu tggu bapak aku beli tempoyak..
sbb kakak aku tingin nak makan ikan patin masak tempoyak...
so...tukang masaknye sape lagi kalo bukan aku...
huhuhuhu...
bapak aku kate..die kate la..bukan aku..
die suke aku nye ikan patin masak tempoyak...
sedap kalah kat kedai..hahahahah...
siap hirup2 kuah tu cam makan sup ouhhh...
hahahah...
nanges ko...tgk bapak aku n akak aku selera makan tu...
aku jgk yg tak selera..sbb ikan tu cam tak bape sdp sgt...

so...aku kene mencari resepi2 baru utk dicuba lagi neh...
hahahahah...
akan dtg...kene masak utk suami sng...
tp asenye die blh masak sndri kot..
sbb die lagi terror masak dr aku..hahahahah...

4 gorgeous yang sedang berbicara!:

Unknown said...

bagi aku rase ikan patin masak tempoyak ko....baru tau bape bintang ko bleh dpt...hahahahaha

~myza~ said...

nak rase meh dtg umah aku meh...
tp kalo nak makan time cuti blh la...time lepas keje mmg tak ar aku nak masak ikan patin masak tempoyak la bagai...hahaha

Anonymous said...

haha.. bestnye dpt suami pndai msk kn.. itu satu bonus tuh.. rase tercabar plak dgr ko msk nih.. aku ni ntah ble nk pndai msk.. sejak akhir2 nih, blik uma je tdo.. blik je tdo.. xde mood nk msk.. btol la ckp ko, kene crik resipi baru, xle boring msk yg same aje, kn..

~myza~ said...

huhuh...mmg tul tu nida..aku pun baru skrg ni la blh nak mahir masak masak ni...dulu jgn harap...huhuhu..
tp bile memikirkan nak kawen ni...nak taknak kene gak la blajar masak..nak harapkan laki aku masak je mau jemu die nnt...hahahah...
aku skang ni tgh mempelbagaikan menu..hahah...hari tu aku masak ayam masak merah...sabtu ni aku masak ikan pari masak lemak cili padi pulak..hahahah...

hopefully jadi le...

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers