Thursday, March 18, 2010

Hati kau kan SUCI!


semlm lagi skali terpaksa berhadapan dengan situasi yg sama...
ye...aku tau...aku tau..
kau kan BAIK!baik sgt...HATI KAU KAN SUCI!
tapi aku tak kan lupe smpi mati ape yg kau buat kat aku dengan HATI KAU YANG SUCI tu...aku serahkan segala2nya pada Yang Maha ESA...DIA Maha mengetahui segala sesuatu yg tersembunyi..aku masih simpan rahsia kau sbb tanak mereka bertambah kecewa bila dpt tau ape kau buat..tp kau?oh lupe..HATI KAU KAN SUCI!

ye...kau mmg darah daging aku...
ye kau SATU2NYE adik beradik yg aku ade kat muke bumi ni
tapi aku tak sangka kau jatuhkan aku dengan HATI KAU YANG SUCI tuh!
kadang2 aku pelik ngn sikap kau nih...
depan mereka kau pandai berpura...konon HATI KAU SUCI...
depan kawan - kawan kau pun..kau tunjuk KAU HEBAT dan kau ADA HATI YANG SUCI
depan aku, kau bercerita masalah kau dan minta aku rahsiakan dari pengetahuan mereka..
ye...aku bodoh sbb ikut ckp kau...i'm stupid for protecting u!but u???oh..i forgotten..u have such a PURE HEART!

takpe la..aku terima ape yg kau buat dekat aku dengan hati yang terbuka..
HATI AKU TAK SESUCI HATI KAU YANG PUTIH MCM SALJU TUH!
baru skrg aku sedar..yang kau sebenarnye ade HATI YANG SGT SUCI!
kau pandai mengaburi mata mereka dengan HATI KAU YANG SUCI tuh..
tp dengan aku...kau silap..HATI KAU YANG SUCI tuh buat aku takkan percaya kan kau lagi..
dan aku takkan ikut ape yg kau ckp lagi..
cukup la selama 22 tahun hidup aku ni berbakti untuk KAU YANG ADA HATI YANG SUCI TUH!
tp kau buat mereka menganggap aku nih bnyk menyusahkan mereka..ya..aku ni bnyk menyusahkan mereka...tak pernah menyenangkan hati mereka...
sllu buat mereka bersedih...
tapi satu hari nnt..aku akan buktikan..
HATI AKU YANG BUSUK ni akan buat kau menyesal dengan ape yg kau laku kan pada aku..
selagi mereka masih ada...aku akan bertahan...
tapi satu saat nnt..jangan kau cari aku bila kau susah..
jangan cari aku lagi bila kau ada masalah..
jangan cari aku lagi bila kau nak apa2...
jangan kau berpura ADA HATI YANG SUCI dengan aku lagi!

oh ye..aku hampir terlupa...
HATI AKU YANG BUSUK ni yang banyak tolong kau bila kau ade masalah..
HATI AKU YANG BUSUK ni bnyk berkorban jgk untuk bantu kau..
tp dengan HATI KAU YANG SUCI tu kau sanggup pulak susahkan mereka bila mcm org gaji!
tak cukup pulak kowt KAU YANG ADA HATI SUCI tu buat aku macam org gaji sebulan mase kau sarat dulu!
aku ingat KAU YANG ADA HATI SUCI tak susahkan mereka...
sbb kau kan HEBAT!kau sellu ckp dgn kawan2 kau, kau HEBAT!aku ni ape la sgt...
HATI KAU KAN SUCI!konon kau tak pernah menyusahkan mereka..aku yang bnyk menyusahkan mereka...
tp jgn kau lupa..mereka lebih banyak membantu kau daripada aku..
kalau mata kau buta..aku tak tau la kan..
tapi HATI AKU YANG BUSUK ni belum buta matanya lagi..
aku nampak apa yang kau dah lakukan pada mereka dengan HATI KAU YANG SUCI tu yg konon tak menyusahkan mereka...
kalau kau hebat dan punya HATI YANG SUCI...kau tangani masalah kau sendiri..
jangan libatkan mereka untuk kau buat macam org gaji!


kau patut berterima kasih pada AKU YANG HATI BUSUK ni sbb masih menyimpan rapi rahsia KAU YANG ADA HATI SUCI!mungkin kau sendiri tak tau apa rahsia kau yang aku simpan...
so...teruskan lah dengan apa yang kau buat pada aku sekarang..
sbb HATI KAU KAN SUCI!!




p/s : harap maaf andai ada yang terasa dengan kata2
pada entry kali ni..tp pada KAU YG BERHATI
SUCI...kalau kau baca dan kau rasa kau
orang yang aku maksudkan BERHATI SUCI
ni...sila lah jangan terasa...sbb ini lah
hakikat yang kau takkan mengaku dan
sedar..sbb HATI KAU KAN SUCI!

sekian, aku yang berhati busuk,

6 gorgeous yang sedang berbicara!:

ahmad said...

terasa aku....cet...hehehe

Redbloodsnow said...

gado ngan akak risya lg ea. alololo..cian risya. asal ek ngan akak risya nih ek...

arisya sofea said...

ahmad : terase??huhuh...

kak zie : tah la kak zie..die kan ade HATI YANG SUCI...huhu

a.m.i.e.y said...

uih entry ko..mresap ke kalbu dowh...heee...sabo ye beb...

YaT said...

miza....best gile la bce entry ko nie...
saba je lah

arisya sofea said...

amiey : hahah..meresap eh?bagusla..maknenye hati ko masih ade rase lagi la tu..hahaha..

yati : huhuh..best eh yati..luahan penuh perasaan tu.hhehe

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers