Thursday, April 21, 2011

Sebulan Genap!! - - -- - - - - -- > 30 days left!!



Salam,

Hello Darls,

maaf sbb lama tak update belog kesayangan saya nih...bz sgt dan membzkan diri sndri..ngehngehngeh....dah genap sebulan je lagi tinggal sebelum saya menjadi isteri yang sah kepada En. Bakal Suami....perasaan???hurmmm..sukar utk ditafsirkan sekarang..sbb saya terlalu penat dengan urusan persiapan perkahwinan dan juga kerja - kerja di pejabat....sangat penat..kepala otak tak penah berhenti dari berfikir pelbagai perkara...mcm2 saya fikir..terlampau bnyk..hari2 saya update list - to - do dalam buku wedding preparation saya...then lepas tu..setiap kali keluar makan tengahari di mane2 mall..bile nmpk sesuatu tu..terus idea datang dalam kepala..then beli...

conclusion is..being a WP for your own wedding mmg sangat2 memenatkan..tp enjoy!!sgt2!!penat tapi enjoy..camne ye??nnt rase la sndri camne ye..huhuh..buat mase ni..bnyk perkara yang dah setel..cume tinggal beberapa perkara je lagi...dan jugak...ada beberapa masalah yang timbul..tapi bukan masalah ngn en. bakal suami..dengan vendors...korang ni bukan boleh..jap g bile bitau ade masalah je..mesti ingat masalah dgn en. bakal suami..saya dan beliau baik2 sahaja...kami masing2 sedang menjaga diri sebelum menjelang hari tersebut...

masalah dengan vendors..nnt la saya cerita lepas wedding saya ya...kalau cerita skrg..pasti merosakkan mood dan mendatangkan rasa kurang senang dalam hati saya...hurmm..tinggal sebulan genap..perasaan?biasa - biasa saja...tp ada juga insan2 yang mengata saya terlampau excited menunggu hari tersebut..sampaikan MENGHITUNG HARI menjelang hari bahagia pun menjadi masalah pada insan2 tu..pelik saya..bukan saya pakai duit dia pun utk buat kenduri saya ni...100% come from my own money from my own pocket...susah kan bila orang lain rasa tergugat dgn kebahagiaan yang kita kecapi...kadang2 saya jadi pelik bila orang ni menyampah dengan org lain yang sikit pun tak de ganggu gugat kehidupan seharian die tambah lagi duit gaji die...takde pun..tp die punye kata-kata tu..mcm...dengki..macam tak puas hati..pelik2..punya pendirian yang tah hape2...buat la pendirian yang baik2...supaya attitude dan pemikiran tu berubah..dewasa la skit...bukan saya hitung hari di wall die pun...kalo rasa annoying..tak yah bace..tak susah pun..sedangkan status die yg dok maki2 org dok cite die bengang tu always kuar kat wall sy..sy ok je..sbb pada sy...itu hak die..tak perlu saya pertikaikan..kesian sgt ngn org2 macamtu....

tagline saya hari ni utk org2 mcmtu : "KURANGKAN HASAD DENGKI, TINGKATKAN MUHASABAH DIRI..."  

jangan asyik nampak kekurangan org lain dan rasa diri sendri tu lebih dari setiap sudut..muhasabah diri sndri..kadang2 perkara tu jadi sbb kita rasa org tu lebih dari kita..tp sbnrnye..org tu biasa2 sj...kalo die lebih dari kita pun..bukan die amik separuh dari gaji kita...kesiannnnnnnnnnn....

*luahkan rasa kesal punya kawan seperti mereka*

ok lah..sempena tinggal 30 hari lagi ni...saya sedang sangat2 sibuk dengan preparation...penat sangat2..sbb saya uruskan semuanya sendiri...all out about my wedding mmg saya urus sendri..dapat bayangkan tak macamana penatnya saya???kadang2 saya rasa..cepat la smpi majlis tu..sbb saya dah tak larat nak pk bnyk bnd...tp kadang2 saya rasa...macam sayang..sbb saya masih seronok melalui hari2 yang mendebarkan ini....

30 HARI (kira lagi..nnt mesti orang menyampah saya kira2 hari..tapi apa saya peduli..like i care!wedding saya..harus la saya sibuk nak kira..kalau wedding dia..saya pun tak sibuk2 nak kira)...

oh ya...kepada kawan2 yang dah tinggalkan alamat di FB saya..terima kasih banyak saya ucapkan..saya msih dalam proses pengumpulan alamat2 lagi..kad2 yang berada dirumah saya tu pun belum berlipat lagi...masih dalam proses..semuanya masih dalam proses..senang cite..huhuh...dalam awal bulan 5 saya akan start edarkan...

to all my blogger members...pls do leave ur address ya! teringin nak jmp kawan2 bloggers kat wedding nnt...



macamni la saya serabut..tapi harap2 masa pakai baju pengantin nnt muka saya tak seperti ini...

sempena 30 days left...(mesti org tu menyampah lagi sy asyik hitung hari..like i care)  meh tgk gmbr pre - wed saya yang kedua...*gmbr sy tak dpt lagi..ini atas ihsan abg fairus yang tagged kan gambar*


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

scroll bawah lagi la ye...heheh

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


sbrnye sangat susah utk baring di atas kerusi stadium yang kecik ini..sakit badan sy..tp demi photoshoot..ku gagahi jua..sib baik di kepala saya ada "bantal" empuk..bahahah...



Sekian untuk hari ni...tata darls...berjumpa di lain kiraan...heheh.

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers