Friday, March 28, 2008

28 Mac 2008

hari ni hari jumaat..
sok ari sabtu....
sok jgk g gua tempurung
hehehe..
bejalan sesaje sem ni,,
letih betul..
arini pagi tak de kelas..tgh syok2 tido blh lak member bantai call..
upe2 nye diye datang poli...
tak sangke lak..
diye actually ex dak psis..
tp dah benti sbb diye ade masalah duit..cian kat diye..
diye datang pun sbb nak amik cover insurans diye sbb dlu diye xcident patah tangan..
diye call suh aku turun kafe..nak jmp katenye..
sib baik diye kejut aku bangun..kalo tak ntah bile la aku nak bangun..thanks khalid...
ni la name diye..boyfriend kite tp bukan kekasih..hahahahha..
btl ape..kawan lelaki...
pas beli makan tggu diye punye la lame..berjinggut aku tggu diye..
diye dtg tu borak jap ngn diye..
tny perkembangan diri diye...camne blajo kat IKBN..
diye kate cam dok lam reban...sebab kul 7 pagi dah suh bangun..kul 5 ptg dah kene hambat balik bilik..hahahah..
dah tu tak leh kuar lak tu petang2..tp tiap2 mggu leh outing...
OUTING????heheheh..cam dak sekolah teknik la pulak ade outing2 ni..
kelaka gile dengar diye cite td..
huhuhu..tu pun sempat suh aku carikan awek sorng utk diye..
hampeh je...aku suh je diye cari kat 'reban' diye tu.
diye kate tanak sbb tak cun...lagi hampeh...
hahah..
khalid khalid...
hmmm...
petang ni nak kene wat kertas kerja usahawan lagi..
no time to relax..
arini jgk aku rase cam my body refuse to function properly..dunno why...
haiya...
ape2 pun setiap hari yang aku lalui hari yang indah...
keindahan itu hak milik setiap insan...
feewitt...

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers