Wednesday, March 26, 2008

....My CruSheS....

SetIap OrG MesTi PernAh JatuH ciNTa...

Takpun MeSti Ade PErAsaAn SukE Kan SeseOraNG tu..

Tapi BagI akU DorG MAsIh taK laYAk diPanggIl CinTa PErTama Aku..

Cume LAyaK dipangGil orNg YanG aku miNat n Suke>...

kat Cni AKu Nak KongSi skit Ngn Korang spe Crushes AKu tu..

heheh..

ramai..aku kongsi ngn korang ye..



crushes yang first..

dak sekolah menengah aku..

silat skali ngn aku..

kenal sbb silat..

orng nye kecik je...tp tak dpt nk share gambar sbb gambar nye sume dah dibuang..

hahahahahah...

kitOrang kapel dah 4 Tawun..tu name nye cupid love tu...

ClasH sbb Diye leh Tipu..

KAte Kuar Ngn Member kitoRang..

rupenye kuar ngn pempuan lain..

hangin je..

tp tak marah pun..cume sedih jela time tu kan..

tp yang pelik nye aku leh contact girl tu then bukak pose same2..

siap diye suap aku kek lagi...

hurmmm...tak tau la..

hahahaha







crushes yang kedua..

dak sekolah teknik..

diye dak vokay..

amik automotif..

so clever..aku mmg respect diye sbb diye ni pandai tp otak gile2..

leh ngam kejap je..

pastu diye ni jenis men ckp lepas je..

tp ngn aku diye tapis skit la nak ckp kan..

hahaha...

kitorg kapel 2 tawun..tp putus tak smpi doploh pat jam..

kelaka je..sbb diye kate pas diye mintak putus tu diye tak senang duduk..

sok tu diye mintak kapel balik..

ntah pape ntah..

tp kitorg tak kekal lame..tp yang peliknye masing2 tak ckp pape pun nak putus..

terus senyap cmtu je...

tp skang ni kitorg still contact balik..

die skang amik degree law kat uitm shah alam...

tapi tak dpt nak upload gambar crushes aku sume ni..
nnt la aku upload kan..

cme leh cite je la dlu..

ekeke



yang ketiga ni dak poli..
tp dah grad dah..
hehehe...
dak smd...camne leh kenal??
sbb kitorg asyik berselisih n saling pandang2..

tp pndg pun just sbb suke tgk care diye dress up
stylo gak la..
hahaha..
tp diye leh carik aku kat mespes..pastu kitorg ym..
tuka no pon..
then msg..kawan dulu..
kongsi2 masalah then diye mintak kapel on my besday..
best gile..
hahaha....

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers