Wednesday, March 26, 2008

SEkOLah MenEngaH...zAmAN REMaJA yANG sANgAT INdAH dAN mENcABAR....



zamAn RemAja Aku...



hmmm...



aku Dulu SekOlah Kat Sekolah Menengah Wangsa Maju Seksyen 2..dari form 1-3..



janGan Terkejut akU dulU kelAs AliRan Arab...



heheheheheh...



But Just Go On je La...



SekOlah meneNgah dulU aku Aktif Ngn PSSGM



Pertubuhan Silat Seni Gayong Malaysia..



Aktif gile la..



Smpi sume Tournament aku terlibat..



ms Form 2 Aku amik Tournament berkumpulan peringkat sekolah..



tak sangka menang n kitorg terpilih Untuk mewakili wilayah PerseKutuan Kuala Lumpur ke PeringkAt kebANgsaan Kat Teknik Kulim Kedah,...



perghh..best gile...






aku share ngn Korang gambar Ms aku Kene training Around 2 week k cheras b4 g kulim..






yang ni pulAK zaMan KetembamaN aku..form 1...







mase SekOlah Menengah Aku tak Banyak gamBar..
heheh..after form 3 lepas PMR aku apply ke tEknik..
dapat kat teknik Bentong Pahang..
tempat kakak aku Belajar dulu..
aku amik kos keusahawanan..under teknik n bkn vokasional..
form 4 n form 5 aku dah bajar dok kat asrama n berjauhan ngn family
but i'm independent person..walopun aku anak bongsu doesnt mean aku ni manje..
aku blh je berdikari n enjoy myself there...
aku tak kisah pun..
dari segi makan aku bedal je ape yang ade..
thats why mak aku kate aku ni campak la kat ane pun leh idup..
heheheheh...
mase SPM lak aku dapat 4 A 2.....ehehehe...
nnt kalo aku dah jmp gamba skolah teknik aku post dalam ni..

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers