Wednesday, March 26, 2008

my First Love?????

my first love??
satu2 nye topik that i hate..

hahahah

sbb aku rase first love aku ni aku sayang sampai akhir nafas aku..

diye lah first love aku yang mengajar aku erti kasih sayang..erti rindu..erti perit maung kehidupan ni...diye jgk lah yang sllu berada disisi aku susah dan senang...

aku btl2 sayangkan diye dari dulu, hari ni dan sekarang...
diye la cinta pertama aku...

mesti korang nak tau kan sape first love aku???
nak aku tunjuk ke???
tak yah la kan...nak jgk ke??????

yela-yela aku tunjuk...


JENG JENG JENG

HA...ni la diye my First Love...

jangan marah eh...aku rase lelaki lain yang penah hadir Dalam Hidup aku masiH tak Layak Untuk Dapat Title First Love aku..sbb inilah satu2 nye lelaki yang Terlalu Penyayang dan Penyabar....segala Kehendak Aku tak Pernah diabaikan...

abah...you are my first love since i'd seen this world for the first time....abah la cinta pertama adik..dan abahla segala2 nya bagi adik...

alamak..tersedih la pulak...

tak de sape yang dapat sayang aku macam diye sayang aku..

yang Lain Tu cume Layak Untuk dipanggiL MY BOYFRIENDSSSS..........

sorry to say....heheheheh

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers