Monday, March 31, 2008

xpdc ke gua tempurung..yeehaaa!!!

29 Mac 2008
Kitorg ke gua tempurung perak..
perjalanan yang agak jauh jgk la..
tp dalam bas tu dorg asyik sibuk amik gambar org tido je..
termasuk la aku victim nye..
tak kisah pun...
huhuhuhu....
gambar ke gua tempurung tu tak transfer lagi..
so tak leh nak sharing ngn korang sume..
nnt aku masukkan la...
sampai kat gua tempurung tu dlm kul 10.30..masuk gua tu kul 11.00
gulap gulita la kat dalam gua tu..
tp mmg adventure la kan..
redah air dalam gua tu...
sejuk...heheheh....
dah masuk gua tu macam2 aksi ade..ade yang kene merangkak..
kene jalan itik..
kene berenang bagai...
tp mmg besh gile la....
begitu indah ciptaan Yang MAHA ESA....
seronok sangat...
tp letih tu tak yah cite la...
balik tu singgah teluk intan utk mamam..
beli kfc..sanggup redah ujan tu...
huhuhu

1 gorgeous yang sedang berbicara!:

ijad said...

salam... apa khabar...

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers