Tuesday, February 24, 2009

dah daftar PLK!!Yayy2!!!

ari isnin semalam aku dah daftar PLK UiTM...
alhamdulillah..sekurang2nye llepas satu beban...
n prepare utk berdepan dengan masalah lain pulak ni..
semlm jgk ida call me...
"miza..ko dah daftar nak amik exam ke??"
at that time..i'm quite blur..sbb semlm keje like hell melambak..
tak sempat aku nak duduk n berpk...
pastu...aku tny die balik "exam??exam ape??"
"ko biar betul..exam utk sah jawatan la.."
OMG..aku tak daftar lagi..so then aku pun bukak la website JPA..daftar exam..
fuhh..dah macam skolah la pulak..ade exam2 ni...
thanks to ida coz bg info kat aku..

then arini pulak aku ade kursus kat MTAR...
kursus mesra pelanggan..cewah..tak cukup mesra ke aku nak kene g kursus tu eh??
huhuhu...as usuall..sume org akan say this word to me... "wahhh...so younggggg!!!"
especially lelaki...mentang2 la aku paling mude dlm jabatan tu...
susah betul...then bile sesi suai kenal..sibuk la bertanya status...dah berpunya or belum..
so...atas permintaan ramai..penceramah tu pun tny soklan tu kat aku..
"dah berpunya ke?"
dengan sangat jujur dan terus terang nye aku kate "i'm taken already...not available.."
hahahahahah...then dgr la suara2 sumbang "alaaaaa...melepasss!!!"
hahahah..funny betul...
mungkin itu budaya kite org melayu...bile baru masuk..mmg la jadi perhatian..
kalo dah 3 4 tahun kat situ..dorg pun dah tak heran dah..hahahahah...

hari ahad aritu me and zira g la survey jalan nak ke MTAR...
ekceli aku penah pegi sane sekali je..tu pun tawun lepas..
mase jamuan raya kat ctu...
so aku mane la ingat jalan...aku ajak zira g teman aku ...
skali dah tau jalan..takkan la nak balik kan...
alang2 dah sampai situ..aku n zira pun masuk la memorial..saje jalan2...
yela...takkan pegi semate2 nak tengok jalan je kan??
pastu..ujan pulak tu...
so then..dalam renyai2 ujan tu..tetibe datang idea nak bergambar...
kitorg pun wat la sesi photography kat ctu...
hahahah...macam2 posing...memandangkan scenery die pun santek...
so then aku pun amik la gambar...

aku upload gambar tu utk tatapan sape yg melayari blog aku n utk aku sendri...
jeng jeng jeng.....


ini adalah model untuk memorial2 yang ade ye..harap maklum...


dahaga tak???huhuu...model??model mesin air...ahahhaha...


ohhh..mesin air..ko mmg wat aku dahaga..n abis 2 hengget aku aritu telah masuk ke dalam perutmu...


aku rase mmg tebiat aku kot peluk tiang...hahahah


me and zira...dua2 hitam ini hari..



model pelbagai..termasuk model pokok...


close up..me and zira...org kate kami ni adik beradik kembar..hahhahah...

ciptaan tuhan itu sungguh cantik dah menarik....


aku pun tak tau ape yang pelik ngn buah tu..tp yang pasti..kaki aku takde separuh...


0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers