Friday, February 27, 2009

hari pelik????

hari ni aku masuk opis setelah 3 ari aku berkursus di MTAR..
huhuhu...
aku masuk opis..bnyk bnd2 pelik yg aku nampak..
aku masuk je kat pintu masuk...apsal nampak cam luas je kat depan ni??
naik tangga..apsal gelap je??upenye dorg betul kan siling..
then punch card..arini aku awal..kul 7.45..
masuk opis tgk bos aku tak sampai lagi...then masuk bilik as usuall...
pastu tgk surat2 atas meja pun takde...tak pe la..
then aku on computer...on air cond..letak handbag letak hp..
masuk bilik bos...pastu tgk dlm tray out die ade surat2..
aku pun amik n bawak balik dalam bilik aku..
tgk2 kot2 ade minit kat surat tu..takde..so aku pun simpan surat2 tu...
then masuk balik bilik die sbb aku tgk white board kat dlm bilik aku ni takde pulak update nye..
takkan takde org ganti aku kot???then aku pun masuk bilik bos tgk diary die..
ooo..die ke PD hari ni sbb jadi pembuat soalan utk ptk kot..
ok..tak pe la..aku pun balik bilik then on komputer...as usuall...bkn yahoo email dulu...dah check email yahoo..bukak pulak email jabatan...tgk2 ade 42 surat tak dibuka...aku lg la pelik..
bkn olin ke yg ganti tempat aku???aku pun wat bodo lagi..
aku pun cam bese la..nak bukak la blog..myspace..frenster n tagged...
b4 this website2 yang berkaitan ngn social networking ni di block oleh Cawangan Teknologi Maklumat..tp aku mmg berjaya membukanya..tp ikut jalan belakang la..walupun mcm tu..ade certain2 function yang tak blh dibuka...yela..sbb bnd tu block kan..
then ari ni aku rase pelik ngn internet ni...aku try la type www.blogspot.com kat atas tu cam biase..
skali blh pulak..sllu nye akan tulis...block..sbb social networking...pelik betul aku la...
ape dah jadi sepanjang 3 hari aku takde ni???is there anything happen that i dont know???
hmm..nak tny olin..olin pulak cuti arini...
adeh la...

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers