Wednesday, February 11, 2009

Kenapa adanya insan yang mmg tak paham bahasa?????

hari ni aku mmg hangin ngn sorg mamat ni..
last nite i fell asleep around 10.00 pm...
huh...so early i fell asleep..usually i will sleep around 12.30 am and above...
heheh...but last nite..i'm sleepy n i really need to sleep early becoz i dont want to late to go to work today...
but at 3.30 am i'm awake n terus grab my phone to see if i got msg or call from him..
becoz last nite i'm waiting for him to text me..
but nothing...when i'm awake..i see there is one misscall..when i checked who's the caller...i'm getting mad..why he still want to disturb me????and what else did he want from me???
aku geram betul la...
dah ckp bnyk kali...jgn ganggu hidup aku lagi...yg tak paham2 bahasa sgt ni apahal???
nak aku ckp macamne lg???
ikut hati aku mmg nak tuka no je...tp syg pulak..sbb aku pki number ni nearly 5 years...
syg la kan nak tuka new num semate2 sbb org yg tak paham bahasa ni!!!
\
really make me wanna shout at him...but i keep my self cool...
eventhough i feel like i wanna pops rite now!!!
arghhh...then just now i'm sending him a msg...

me : ape lagi yg awak nak ni??kan sy dah ckp..jgn ganggu hidup sy walaupun sekali..awak ni manusia jenis ape yg tak paham bahase ni???tlg la..sy dah nak jd hak milik org lain...
aku benci org yg tak paham bahasa ni!!!!

J : sy nak jmp awk sekali je..plz...

me : for what reason???sy tak ade ape2 urusan dengan awk..n tak de urusan penting pun yg membolehkan sy utk jmp awk!

OMG~my body feel cold becoz at this time i'm talking to sumbody that dont understand n dont wanna understand what i'm saying!!!

kenapa la ade makhluk macam ni?????stress + mental block aku ngn manusia mcmni...

at this morning i didnt received any msg from my deary...
at 6.00 a.m i texted him

me : my deary..wake up...6.00 a.m already...subuh jom

2 minutes..3 minutes...30 minutes later..while i'm driving..
i still didnt receive any msg from my deary...till i reach office...
i got one new msg from his lil brother..fikri...i thought it was from fikri..
upe2 nye from my deary...

my deary : syg...take care k...drive carefully..dont drive like fast n furious..love u syg...till the end of time..only u in my heart..only u my cupcake...

'my cupcake??' heheh..that msg makes me smile...he really shine up my day...
huhuhu...

smpi ofis..punch card..then olin my ofismate call..

olin : jom bekfes..

me : now??? (weird..becoz usually i take my bekpes at 9.00 a.m...)

olin : Yup..now..

and today i cant believe i bekpes at 8.30 am..
hahahahhaah...

and now ramai yg kuar kan statement ni kat aku "hey..u dah chubby la now...bdn u dah naik"

OMG...really???!!!ni tak leh jadi ni..nak kene diet ni...
hmmm...
mcmane ni eh??
abis la tak muat dah baju2 yg ade tu...
adeh la...

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers