Sunday, February 22, 2009

UITM dah open offer for PLK..

yay2!!!!
wake up in this morning..
bace paper la as usuall kan..
sekali ternampak logo uitm..
in my mind at that time,,,"dah open ke for outcampus.."
then bace bagi abis..rase cam nak melompat..yay2!!!!
dah open..alhamdulillah...
aku tak sabar nak apply for admission tomorrow...
aku mmg dah nekad nak wat outcampus..ramai tny..
sanggup ke..aku ckp..aku kene berkorban..
dalam hati aku kate.."yes..aku kene berkorban demi mase dpn aku..demi die yang aku sayang.."
sbb dengan daftarnye aku utk further study ni..impian aku utk hidup dengan die jugak semakin hampir...
abg..i'll do anything to make sure our dreams come true....i know...we have to sacrifice many things...to achieve happiness in the end...i know..we can go through all this rite my love???
abg...thanks atas sokongan n dorongan abg slame ni...walaupun syg down gile..tp abg ttp disisi syg..bg semangat utk meneruskan perjuangan mempertahankan cinta kite...
i promise abg...i promise to be with u in what ever situation...together we make our story become a reality....
aku betul2 happy bile uitm dah open iklan utk outcampus...Ya Allah..terima kasih Ya Allah kerana Engkau telah membantu dan memberi jalan kepada ku Ya Allah...KAU permudahkan lah penyatuan kami Ya Allah...
Ya Allah..aku gembira sgt2 bile dapat tau uitm dah open iklan outcampus....
happy tak terucap..terus cari dokumen2 that needed for application..
so tomorrow i have to arrange everything...g bsn..then photostat all the document needed..
mintak pengesahan dari bos..n apply via online...then when everythings ready...pos kan sume tu ke uitm...
aku dah target nak amik degree in science administration...
hopefully course ni jugak akan bawak perubahan dalam hidup aku ke arah yang lebih baik...
amin...
ramai ckp..better amik pjj..means sabtu ahad..aku pk..bkn aku tanak amik sabtu ahad..kalo aku amik sabtu ahad..then bile aku nak basuh baju..wat assignment..g lepak2..heheh..
at least kalo aku amik outcampus..sabtu ahad leh wat all those things..n even dah kawen nnt pun..sabtu ahad i have time to spend with my husband...and also have time utk uruskan rumahtangga...
bile aku ckp camni kat member2..ramai ckp..."wah...jauh nye ko pk...tak sangke ko pk smpi mcm tu skli..bagusla..ko ni mmg matured...dah pk mase dpn..."
ya...aku mmg dah pk mase dpn...aku dah kene atur mase dpn aku sndri...n aku dah impikan hidup dengan die...smpi bile kite nak enjoy??utk ape kite enjoy??
tu sume tak penting..even dah kawen pun still blh enjoy ngn abg..kan abg kan4...
hehehehe..
and ade jgk yang cube nak jatuh kan semangat aku dgn kate2... "ko tau tak..aku dulu sambung jgk wat outcampus kat uitm...tp tak larat seh...ye la..balik keje je dah "
for me..insyaAllah...berbekalkan semangat aku..aku akan cube bertahan hingga aku abis...
n aku akan buktikan kat sume org..yang aku blh abis wat outcampus degree walaupun penat n walaupun dah kawen and ade anak satu!!!!
yes!!!aku akan buktikan pade sume org..especially kat mak n ayah aku..aku akan buktikan...
insyaAllah..aku mampu..berkat semangat n dorongan dari abg..aku akan jadikan ini sebagai platform utk aku menggapai impian aku n die...
kalo aku penat or dah nak surrender..aku akan ingat yang bnd ni akan wat impian tercapai..
kalo aku mengalah or surrender..bermakna aku musnahkan impian aku n die...
no!!!oleh itu..aku takkan mengalah dengan keadaan...kalo pn noorizam blh ade master dengan wat outcampus for degree n pjj for master...dengan dah ade anak 3 org..why not aku tak leh nak wat camtu??
kalo org lain blh..kenape aku tak leh????
so...aku akan buktikan pade org lain..yg aku mampu utk wat sume tu....
Ya Allah..berikanlah aku kekuatan dan ketabahan utk menghadapi segala rintangan dan dugaan hidup ini Ya Allah...jadikanlah impian kami satu kenyataan..amin~

1 gorgeous yang sedang berbicara!:

Amphenous said...

good luck!!i ader laie 2 tahun jerk nak abis..alhamdulillah!!

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers