Tuesday, May 12, 2009

missed again~

hohoho..
dah bape lame aku tak update blog ni..since kat opis tu blogspot telah diblock kembali..
but who care???aku ikut jalan belakang la..tp disebabkan kalo ikut jalan belakang tu ade function2 yang tak bpe nak ade..so aku pun malas la nak ngepost baru...huhuhu...
bile balik umah pulak..aku dah malas nak bukak komp..bukan ape..
kat opis tu dah jemu ngadap komp kan..so balik umah...bagi mate lilek pulak la...
but tonite aku nak post bnd yang aku meronta2 nak post...manyakkkk mende nak post ni..hehehe...

first...

08.09.05 ari jumaat

time ni aku g amik sahabat aku dari pahang...
ikin namenye...kitorg kawan since umo 16 tawun..
tido sebantal...sekatil..kadang2 mandi satu bilik air..tp berkemban la..
pastu makan sepinggan...everything we through together...
till now...eventhough masing2 bawak haluan sendri...but we never forget each other...
and aku sayang gile ngn die ni...best friend i ever had...
hohohoh...
die tido umah aku smpi sunday..pastu die balik pahang balik..gonna miss her a lot!!!
die smpi kl dalam kul 5 camtu..balik tu pick her at titiwangsa..then olin ajak g lalalala..
hahah..bawak die g karok kat ampang park..me,her,olin and his fiance...ber empat...
best..hehhe...


haaa..ni la die ekin...love you babe...hope our friendship will be for eternity...

this one is olin...my officemate..quite close..and she so funny...like to friend with her...

setelah puas melalak2 dalam bilik ni..kitorg pun jalan2 kat ampang park jap..then balik tu g beli makan..smpi umah...rehat2..makan2..tido..sebb besok nye tu nak bwk ekin g jalan2 kat sabak bernam (ekceli nak bawak die g umah my hubby..hehhe)...

esoknye tu...bangun pagi..goreng nasi..then mandi2..siap2..kul 10.30 bertolak dari kl...
smpi umah my hubby kul 1.00 tepat..his mom yang sambut...sambut ngn peluk ciyum..
hohoho..his mom said "miza...lame tak dtg...mama rindu tau kat miza..."hahahhaha..ni baru mak die ni..belum bapak die lagi...smpi2 tu terus g dapur..sebb sume org kat dapur...tgk2 my hubby tgh masak...my hubby mmg suke masak pun..die masak special plak tu ari tu..hehhehe...
around 1.30 bapak die bangun..nmpk je aku..terus senyum and said "mizaaaa....laaa...awat tak kejut abah tadi...abah tggu miza sampai td ni smpi t'tdo...laaa..rindu nya abah kat miza..." kan aku dah kate dah...then aku pun kenal2kan ikin to his family..then kan2...i look at my hubby brother...cam berkenan je kat ikin..hehhehe..jgn jadi biras aku udah...huahuahua...
tolong2 masak...n ape yg patut...pastu lunch together with his family...
pastu borak2...ptg skit g sungai besar...lepak kat d'muara marine park...
so terhasil la gambar2 ni....


me n ikin...hubby tlg amikkan gambar..thanks hubby...

tadaa...terhasil pulak gmbr ni...love editing..hehhe...(pssttt..hubby dah gemokkk..hahah)

dalam kete aku...hubby nye kete road tax dh meninggal..hohoho...spec tu me yang punye..hubby gatal nak pakai..huhu


pastu..smpi umah die dlm kul 6.45...aduiyai..cadang nak balik kul 6pm..hurmm...alamatnye konpem mama n abah die tak bagi balik..tp aku kene balik gak..takkan nak tido sane kan???
huhuhu...tak sedap la pulak...then aku decide utk balik jgk malam tu..
seperti yang aku jangkakan...mama n abah die tak bagi balik..but aku ckp aku kene balik jgk..
nmpk raut wajah ma n abah die cam susah ati...tp aku nak balik jgk..
huhuhu..hubby lagi la...die punye risau...siap pujuk2 lagi tak payah balik..aku gune kuase veto nak balik gak..die bagi gak dengan berat hati...hehhe..
kul 9.00 tepat aku balik dari umah die..smpi umah aku dalam kul 11.45 mlm..hohoho...

pastu besok nye..ekin nak balik...
aku pun bwk die round2 dulu kat klcc..kitorg tgk wayang..cite setan budeg...
blh tahan la terkejut die..tp kelaka...hhehe...
haaaa..time aku nak beli makanan kat kaunter kat cinema tu...
tetibe aku nmpk ade pelakon...lelaki la...mude lagi...
but hurmmmm....malas nak komen banyak2...sbb aku pun tak minat sgt ngn dorg...
lain la kalo aaron aziz ke kan...bekenan la jgk nak snap2 pic..(sib baik die dah tawen...)
die beratur depan aku...senang cite name die FK...korg pk la sndri sape ye...
dengan dye rambutnye...lelaki tau...
pastu die tgh beli ape tah..sekali dah abis beli tu..die pusing la blakang..pastu kebetulan time tu pulak aku terpandang muke die...dorg pki sunglasses...huhhh..gile ape pki sunglasses tmpt gelap...mcm la korg tu howt n top sngt...
pastu tetibe je FK ni stare kat aku...n die tegur aku..."hey you...you know what..you look so sweet...i suke tgk your face..you sweet sgt2..." smbil tu staring at me cam nak telan..pastu senyum...aku pun senyum je la...dah macam aku pulak yang artis..hahahah
then dgn secare sengaje plus selamba burung helang aku ckp "sorry...did i know you???kite penah jmp ke???"
hahhaha..tuhan je yang tau camne muke die time tu..org dah pandang2..yela..die kan actor..so org pun pandang la...aku bkn tak kenal..sj je..nak ajar skit org mcmtu..ohohohoh...
ade jgk actor yang kat luar perangai camni eh???come on la..
you actor..sedikit sebanyak..org kenal you...tp aku saje je wat2 tak kenal..
ikin dah gelak2 dah..
then habis wayang tu...kitorg g makan mc d..lepak kat food court...
pastu nmpk lagi actors ni ngn dorg nye PA la...nak turun...
FK ni blh pulak perasan aku kat ctu...die benti..senyum..aku wat cam tak nmpk je..
sorry FK..you ade rupe..but not my taste....
huhuhu...

then after that...kitorg jln2...makan ice cream new zealand natural...sedap gak...
some pictures snapped at that day...

new zealand natural...nyum2..

new zealand natural ice cream...

ikin with her ice cream...
what do you think???tasty..milky...and really nyummy....

and...me...eating ice cream...ehemmm..please keep ignoring the same colour that i wear that day...

kan aku dah kate..aku gile mengedit gambar...


pastu..petang tu kitorg jalan2 lagi...ikin nak beli buah tangan utk adik2 die...
then balik tu aku anta die kat pekeliling..around kul 6 camtu...
seblm die turun..tetibe "yunkk..nah utk ko"
aku quite terkejut...bukak2...i'm stunned...ini pen yang aku tgk ngn die while die nak cari souvenier tadi...yunk..thanks so much..pen die sumilllll...
pen tu bentuk daun..kaler pink..atas daun tu ade tinkerbell duduk..
so sweeettttt!!!
nnt aku post gmbar pen tu..
pastu petang tu...pertemuan kami diakhiri dengan sweet memories together...

ikin...
walaupun singkat mase kite bersama..
aku sayang sgt kat ko...
hope our friendship will remain forever...




2 gorgeous yang sedang berbicara!:

Anonymous said...

mekacih for the info..
(^-^)

nazliahnazeer said...

weh mijah.cane ko ikt jln blkang bkk web yg ofis blocked?ajar la skit.hehe.ilmu kne share.wahahah.

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers