Wednesday, May 13, 2009

tagged by honeyda and eila~

What were u doing 5 years ago?
2004 ~ Umo 16 (Form 4)
ponteng kelas, tak g surau...kene denda...
pastu bwk hp g asrama...nakal tahap monyet
(kt Teknik Bentong, pahang)
nyakat dak2 junior...muhahahah
What are 5 things on your to do list for today?
cek email jabatan n email yahoo
g HQ anta hp bos yang tertinggal...*dah cam kuli batak...pelupa!bnyk makan semut!!
angkat tepon dah mcam operator...*baik aku jadik operator je
surf tenet smpi kuar bijik mata
kaco org kat opis...
What are 5 snacks that u enjoy?
kopok
halls
mini murtabak *yang hubby wat...cedappppp...pssst...hubby buh dadah ke eh??ketagih semacam je neh???
sushi...*snack ke eh???lantak la
What are 5 jobs u've had?
1. cashier kat carrefour wangsa maju (pas SPM-tawun 2006)
2. practical at PERKESO ampang (2007)
3. pengasuh org mengandung *jage kakak aku...pas abis diploma - 2008
4. Secretary / PA -current job
5. business - current job
What are 5 things that u do if u were billionaire?
shopping smpi abis sume barang yang best2...hahaha
holiday bawak parents and husband keliling dunia smpi pening...
do some charity..for muslims...InsyaAllah...
g haji n umrah bwk family
aku nak pecat bos aku yang kerek+cerewet = Kewet..muhahah *misi utama aku!
5 songs that u know all the lyrics to
kembali - intan sarafina
nurani - eisya
my all - biskut marie perisa kari a.k.a mariah carey..hahha
ehhh...bnyk la...tak larat a.k.a malas pulak aku nak taip sume...hoohoh
5 things u like doing:
tido
makan
shopping
masak
dating
5 bad habits
berangan...*ni je bende yang pree dalam dunia ni...
buang masa
pedajal org
aku pun tak tau la..hahhaha
What are 5 places where u have lived?
kuala lumpur - lahir
perlis - darjah 2
pahang - sek. teknik
sabak bernam, selangor - politeknik sultan idris shah
kuala lumpur rumah ma n abah..hahaha - current
5 persons that i luv to tag?
sume...
naz
niza
dik nad
yati
n lain2...

1 gorgeous yang sedang berbicara!:

Unknown said...

thanks miza..
photoscape..
huhu..bez2..

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers