Friday, May 1, 2009

tagged by Hanida~

1. Bekas kekasih saya adalah;

ntah la..dah lupe la sape..sape eh???

2. Saya sedang mendengar
bunyi angin kat luar n bunyi org tgh masak...juga sedang mendengar bunyi msg masuk lagu 'i will always love u' hahha..

3. Mungkin saya patut
pegi bercuti...sbb tgh stress tahap siput babi!!

4.Saya suke
peluk bantal..ngee~

5. Sahabat-sahabat baik saya
sape-sape yang rase die best friend sy...hohoho..

6. Saya tak paham
nape si stupid tu nak cari pasal ngn my hubby..walhal die tak kenal pun my hubby...mmg cam celaka!!!

7. Saya kehilangan
~idea~


8. Ramai yang berkata
~saya ni garang..hahahah~

9. Makna nama saya
~ermmm..dah ditanya..sy jawab la ye..kalo tak caye jgk..korg tgk la sndri nnt..
kang kate aku perasan pulak..tp dah maknenye camtu..aku nak watpe lagi..terima je la...
tak puas hati gak???jmp kat luar pagar!
norhamizah : cahaya kecantikkan dan kebijaksanaan...

10. Cinta itu adalah
kurniaan Illahi yang sangat indah...menenangkan jiwa dan ianya juga adalah fitrah yang dikurniakan Allah pada hamba-hambanya...bisa menjadi racun juga bisa menjadi penawar...

11. Disuatu tempat, seseorang sedang
~mencintai, menyayangi dan merindui sy~

12. Saya akan cuba
~menjadikan impian sy sebagai kenyataan realiti~

13. Ayat selamanya membawa maksud

for eternity


14. Telefon bimbit saya


sony ericsson C902 quantom of solace edition~


sony ericsson K800

15. Bila saya terjaga dari tidur
sy akan capai hp tepi bantal..tgk kul bape, n tgk kot2 ade msg or misscalled..pastu smbg tido balik...

16. saya paling meluat apabila
tgk org hipokrit..belakang ckp lain..dpn ckp lain..shit!!

17. Pesta/party adalah
berhibur dan buang duit juga buang masa..

18. Haiwan yg paling comel sy pnh temui

19. Peringkat umur yg paling menyeronokkan bagi saya
baby...sbb tak yah pk ape2..hahaha

20. Hari ini
dok umah je..tak de ati nak kuar..edit photo me n hubby last nite..

21. Malam ni saya akan
duk umah tgk tv smbil peluk bantal dan buli anak kuceng..

22. Esok pulak saya akan
ke studio mungkin...

23. Saya betul2 inginkan
kebahagiaan, ketenangan dan kedamaian...

24. Ketika anda melihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
hurmmm...aku cuci muke tak eh smlm??

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan
~dua2..hahah

26. Makanan barat atau jepun
sushi king (jepun)

dan

secret recipe...(barat)
means...aku nak dua2 jgk..hahah..

27. Bilik yang terang atau gelap
aku mmg suke bilik yang gelap untuk tido..n bilik yang terang
utk wat keje or membace..so maknenye..aku nak dua2 jgk..hahaha..

28. Makanan segera adalah
tidak baik untuk kesihatan..ngee~

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang
ok abg..love u too..i'll wait till u finish ur work..~

30. Siapa yang anda nak tag?
sape2 yang melawat blog ku ini..silalah wat ye..dik nad..jgn lupe jgk..hahaha


1 gorgeous yang sedang berbicara!:

Nadya. said...

laa. da 2 kali kne tag.. xprasan plak.. hehe. ok2. nk wt la ni. hehe~

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers