Monday, November 1, 2010

...kerinduan...

Ya Allah..

rindu ini terlalu berat untuk ku tanggung..

rindu ini sgt menyesakkan dada

namun..

aku bersyukur di atas rasa rindu ini...

kerana rindu ini anugerah - Mu yang cukup indah...

buat milikku yang teristimewa

yang juga anugerah dari - Mu...

buat mu yang tersayang..

moga dengan rasa rindu ini..

aku semakin mengenali erti cinta..

moga dengan rasa rindu ini.

aku semakin mengenali erti sayang..

moga dengan rasa rindu ini..

buat kau juga mengerti...

yang aku akan sentiasa mengingati mu..

di setiap langkah ku...

Tunangku...

sungguh.........

detik ini..aku sgt merindui kamu........................

 

notakakicomel : pergghhhhhh..berdiri segala bulu aku bile taip entry nih..en. abg..sy rindu awk sgt2 ouhhh..

notauntukdirisendiri : please tune back ur mind to normal!

3 gorgeous yang sedang berbicara!:

Anonymous said...

ceh. bace kt atas igtkn da cukup jiwengzz da.

skali dapat kt notakaki bkn jiwang da jibeng kot. hoho.

~myza~ said...

nida : ahhahah...aku mane boleh bgi entry jiwang tanpa notakaki kat bawah tu...kang aku sndri bace..aku ase nak tepuk dahi sndiri..hahha

Anonymous said...

xpe2, bole asah lagi.
huhuhu

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers