Sunday, February 6, 2011

saya sangat terguris!

entry ni pendek

ok!fine...kalau dah rase dorang tu baik sangat...pegi la amik bela buat jadi anak angkat walaupun dorang tu anak saudara sndri kan...amik la buat macam anak sendri..dorang tu baik...tengok la..bulan2 bagi duit kat mak bapak...amik la dorg bela..kot2 dorg boleh bagi bulan2 duit..kot2 la susah sakit demam nnt dorang nak tolong bela...

tgk..yg no 3 tu..kawen ikut pilihan keluarga..IJAZAH lagi...damnnnnnn!!aku benci itu je yang nak diungkit...belum tentu ade ijazah tu cerdik pandai dalam kehidupan....dulu mase aku suruh pilihkan calon...siap ckp "kitorg tanak carikan..biar korg cari sndiri..senang..nnt ape2 jadi korang takde nak salahkan mak bapak dah...."

bile dah cari sndri tgk anak org lain ikut pilihan keluarga nak merungut2 pulak...suka sgt samakan anak sndiri ngn anak org?best sgt kot anak org tu dari anak sndri..kalo rase anak sndri tak best..pegi amik anak sedare tu jadi anak angkat...lps tu jgn la komplain yang anak sedara ni asyik dok nampak harta kite je...asyik nak ckp kite ni bnyk duit je...jgn la komplen lepas tu..dorg kan baik...


aku tak suke nak ckp mcmni...tp aku sgt terguris bile dgr ape yg keluar dari mulut td tu....mengagung2kan anak sedara yang belum tentu nak tolong kalo susah..tak yah tgk mase dpn la...aritu mase kakak nak kawen..abah msg bapak die ckp nak jual tanah...kenape tanak beli?kate adik beradik..kate anak sedara...kate anak bagi duit tiap2 bulan..kenape bile kene kat kite..sume tak boleh...ade ke tanah org nak jual 8K?dari abah nak jual 16k die boleh mintak kurang smpi 8k...patut ke?macam tu ke adik beradik? mmg patut la anak die gedik2 nak beli..murah sgt smpi 8k...nasib baik kakak mengamuk tak bagi jual tanah dgn harga murah camtu..kalau tak?ape jadi?

tak....dorang tu masih baik lg kan...fine!!!kami anak2 ni asyik nak menyusah kan mak bapak je..dah la degil...belajar pun tak tinggi...duit pun tak penah bagi kot kat mak bapak....

5 gorgeous yang sedang berbicara!:

n!da said...

beb, sabar yea.
walau macam mane pon dorang tu satu2nye mak bapak kite. mak bapak mane ade gantinye. suami boleh cari laen.

nt bile sampai masenye, dorang akan sedar sendiri. sape sebenarnye yg rosakkan mase depan anak2 dorang.

eceh, da macam dalam novel plak yea? kui3..

~myza~ said...

errr..nida..heheh..aku tak paham kau komen ni sbnrnye...aku cite pasal sedara aku...

n!da said...

la yeke. bukan mak bapak ko?
hohohoho..

salah paham la nih. huhuuu.. maluuuu..

Misz Eila said...

tumpang lalu~~..hu3

~myza~ said...

nida : hahaha..kau ni...bukan...maksud aku..entry ni aku tgh cite pasal sedara aku...yg mak aku rase baik sgt..tp sbnrnye setiap kali dorg datang umah kitorg...sedara aku ni suke mintak duit kat bapak aku...

sllu nmpk yg kitorg ni bnyk harta..tp tup2..semlm mak aku boleh pulak puji2 die...haihhh..sedangkan seblm2 ni..kemain lagi die dok komplen kat kitorg nih..

bukan sebb pasal kawen la...haiyoooo...hahahah...

eila : lalu la..sila2..heheh

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers