Tuesday, August 4, 2009

dpt duit!hikhikhik

hari jumaat aritu...
g ampang park ngn hubby...
pastu aku pun g la bank nak withdraw duit...
die teman aku withdraw duit..
sekali die pulak nak masukkan duit..
aku pun berdiri la seblh die tlg die masukkan duit...
pastu tgh2 die kire duit tu..
aku ternampak satu duit pelik...aku ingatkan duit negara mane kan..
aku pun kate la "b...tu bkn duit 50..."
pastu die pndg aku die kate "syg...ni duit 50 baru la bby..."
erkkkk...hiiiii...maluuuuuu.... MySpace

uwaaa...malu2....
hihihih..pastu aku pun kate la...
"ooo..yeke..hehehe...bby tak tau la b...bby tau duit lame je..hekhek..."
pastu die pun masukkan sume duit yg die nak masukkan lam akaun die tu...
duit baru tu ade 5 keping kat die...
die tak masukkan pulak...
aku pun pelik la...aku pun kate.."b..nape tak masukkan sekali??"
die cenyum je...
pastu tibe2 die bagi duit baru tu kat aku...
waaaaa!!!cam tak caye...
aku tolak2...die suh jgk amik..
die kate..amik la..simpan wat kenangan...
aku amik pastu aku kate la "thanks b...bby tamau gune duit ni...nak simpan..sbb duit ni b bg kat bby"
die cenyum je...pastu die usap2 pale aku...die kate "good girl...love you bby"
hihihhi...cam bdk tecik je die usap2 pale aku.. MySpace

-----------------------------------







jengjengjeng..

thanks b...





1 gorgeous yang sedang berbicara!:

~ramA-RaMa HijAu~ said...

eeee...
tomeynya...
jelous la....
semoga berbahagia selalu ye....
agak2 nak nikah jgn lupa ajak...

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers