Wednesday, August 19, 2009

today's case



ehem2...
arini ade kes baru..
hahahha...kat cni kan..admin ade la wat jamuan...jamuan smbut ramadhan...
(kunun je...tp suh bwk makan sendiri...tu bkn jamuan..tp tu makan secara beramai2...pape tah...)
pastu...aku tak tau pape pun..sorg pun tak bg tau aku...ape tah lagi PA yg seblh aku ni...tak de pun ckp pape...aku tau ade makan2 pun bile terdgr die ckp tepon ngn kawan die..admin ade makan2...huhuhuh...
tup2 td...de sorg abg kat admin tu ym aku..tny ade tak org jemput g makan kat admin..
aku jawab..tade...die suh aku ikut PA sblh aku ni g admin jap g..g makan2...

aku bkn nak nyombong okeh...tp trust me...aku ni dah la baru...
pastu wat muke selamba je nak g makan kat admin tu...
aku ingat lagi pesan mak aku..kalo tak ramai org ajak..tak yah la...
nnt org mengate.."time makan baru nmpk muke..time mkn je dtg..."
hahahh...
so dari pada aku dgr bnd2 cenggitu..aku rela kuar g makan cam bese...lg pun..
dlm tu ramai mulut2 yg suke mengata menambah perisa...
CNN bergerak...internet wireless...sume ade...hahhahaha...

anyway....

membujur lalu melintang patah...
org tak jamu....ade aku kesah???

astalavistababeh....

-------------------------------------

sekian karutan aku utk arini ....










1 gorgeous yang sedang berbicara!:

aQ!da said...

besa la tu..
org xsudi nk ajak..
aku pn xingin nk join klw da mcm tu..

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers