Friday, June 25, 2010

jumaat telah tiba!!yeayyy!!

ehem..ehem..cubaan suara 1 2 cubaan suara…ok..eh2..kene sawan jadik MC pulak..hahah…ape kene mengene ngn ari jumaat?lari topik..huhuh..ok..dengan ini..plan untuk menterkejutkan En.  Abg tak jadik..sbb pegawai2 aku yg 2 org tuh ade hal..so postpone..kaw tggu je la eh En. Abg bile surprise tu akan jadik balik..ehheh..okeh..arini ari jumaat..yeayyy!!!ari yg sgt2 aku tggu..sbb esok tu cuti..wohaa!!oh ye…balik ni aku akan pegi ke rumah pegawai aku iaitu Pn. Basyarah..tp aku dah biase sgt panggil die Cik Syarah/Cik Sarah..sbb kenal die since die blum kawen..so nak bertukar panggil puan tu aku jadik kekok lagi..huhu..lagipun die okeh je…sgt cool..n best gile…heheh..same goes to Cik Suhaina/Cik Su..yang ni mmg betul2 CIK…belum berkahwin..bakal..heheh..

ok..nak cite..balik ni nak g umah Cik Sarah ni sbb kitorg ade wat aktiviti masak-masak n makan-makan..dimana td mase tghari kami telah ke Tesco Selayang utk membeli barang2 dapur bagi keperluan kami memasak utk balik nnt..heheh..saje je…kitorg mmg ade je aktiviti sihat yang nak dibuat..takde aktiviti2 mengarut2 nih…oh ye..ngn dorg ni suke bnyk berjalan … sbb dorg mmg suke berjalan..jdnye aktiviti kitorg mostly bercuti la..bnyk lagik nih pending plan kitorg…huhu…so mlm ni kirenye double date la for cik su n cik sarah ni..sbb cik sarah jemput sekali BF cik su untuk dtg makan malam kat umah die…mereka mintak saya jemput En. Abg saye..tp biase la..die sentiasa sibuk mcm perdana menteri…jadiknye..double date utk mereka saje la…nak triple date kene plan awal2..sbb saye kene deal ngn En.  Abg betul2…baru blh jadik triple date..huhuhu…jdnye malam ni..kami makan malam berlima…cik sarah with en.asben nye…cik su with bf nye..n me alone..heheh..tp still ok what..sbb mereka tak pnh lupa diri walaupun bersama yang tersayang..hiksss…

 

tadi beli barang such as..udang..sayur..cendawan..ikan keli n ade la bnyk jugak barang yang dibeli utk aktiviti sihat kami pada malam ni..seronok wehhh…kalo enjoy2 camni my En. Abg tak marah..tp kalo cam karoke ke lepak2 minum ngn member2 ke..die cam berat la nak bagi…sbb die risau keselamatan akuh…sebnrnye takut aku main2 mata ngn lelaki2 kacak…hahahah…

 

tak sabar nak tggu balik…cepat la kul 5.30…harini kitorg bertiga akan balik awal..sllu muke kami ni la yang balik paling lmbt..dalam kul 7-7.30 tu dah biasa bg kami..huhuh…

 

oh ye..seblm2 ni kami penah ke genting highlands bersama2..bercuti disana..kami pegi mase hari bekerja..kami apply cuti..hehehe…sehari je…pegi berempat termasuk En. Asben cik sarah..dia dan En. Asben nye itu sgt romantik walaupun di tempat umum..i like…eheheh…cute je mereka berdua…dari mereka aku belajar sesuatu iaitu : “walaupun dah berkahwin…tak semestinye kite tak boleh bergembira n bercuti bersama kawan2…or hang out together2…boleh je..sebagai bukti..mereka berdua boleh je kuar ngn kami n sporting je..jdnye..tak timbul istilah..lepas kawen tak leh enjoy…unless dpt lelaki yg tak memahami la kan…”

 

so…nantikan entry seterusnya..berkaitan dengan aktiviti kami pada ptg n malam nnt..heheheh…

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers