Wednesday, June 30, 2010

rabu dah…

urghhhh..dah ari rabu upenye..esok 1/7/2010..adesss..aku semakin gabra nih…tak menentu aku memikirkannya…hope kali ni takde la halangan lagi..aku doa sangat2 kali ni ape yg kami plan akan berjalan dgn lancar…hope sumenye akan berlaku ngn tenang dan damai…adesss…ouhh.ye..semlm hp aku masuk wad…sob sob sob…sebab tempat nak charge tu kaki die patah dah..so phone tak leh charge…hurmmm..sedih2…kene tahan wad mebi for 2 weeks…or mebi less..rindu la saya kat phone saya yang putih suci tuh…tak plan nak tuka phone dah..sbb dah banyak sgt phone saya ade…ishhh..duit nak pakai tuk bnd lain nih..tabley2…kene simpan duit…

uwaaa…semakin dekat tarikh..semakin aku jadik tak keruan nih…camne nih…photog dah dpt dah..nak carik katering lak nih…adoiyaii…dah la katering2 skrg ni mahal nye mak uii aiii…garu2 pale la jgk nak cr…mahal2 pun..mkan nye same je….

baju dah ade…hantaran almost done..photog dah book…my colleague jgk…sib baik dpt best price..kalo tak…aku cabut rambut2 aku ni aku pi gadai je..*cam laku* hahah…

pastu bos arini ke PD coz die jadik penceramah utk kursus induksi khusus jabatan kitorg..pastu esok die cuti smpi senin…bagus jgk…aku terase hari ni telinga aku dapat lena ngn aman dan damai jugak tenang bile tak dgr sore die…ouhhh..sorgaaa wehhh..hahha..

to bos…tak yah masuk smpi bulan depan pun ok gak..pencen terus lagi saya bahagia…weee….

ermmm…cik su terlibat ngn kursus tu…cik basyarah ke sarawak kene wat research..then menjawab la aku terkontang kanting sengsorg kat opis…uwaaa….tp ape kan daya…tak leh nak wat pe pun…ishhh…kepale aku nih pun dah nyut nyut sakit…kes tak cukup tido la nih..pagi td beria2 mak aku kejut..aku igat dah kul 7..upenye baru kul 4 pagi..die kejut suh g amik akak aku n anak die kat kl sentral..adehhh…aku ngn malasnye bgn..basuh muka..pakai tudung..pakai sweater…sekali bapak aku kate..pakai la seluar..aku pelik dah..aku bknnye nak turun pun..aku duk lam kete je la…*sbb aku pakai baju kelawar..weee*

tggu train die smpi kat kl sentral tu..bertahun lame wehh..dari kul 4.30 smpi kul 5.30…kan dah terbazir mase tido aku sejam kat situ..eisss…hangennn je…balik tu aku repeat la tido smpi kul 8.30..heheh..ouhh ye..aku masuk opis arini kul 10 tepat aku smpi…hiksss..opis aku kan..aku heran ape..wohaaa…tp aku cover la balik…seblm ni aku balik paling lambat tak claim pun..so jgn la baru arini aku dtg lambat ade mulut yg kepochi nak bising2 kan..kaw dtg lambat n hilang sesuka ati..aku wat bodo je..tetibe tang aku kaw nak bising2…mmg mintak kaki kat muke la kan…

ieshhhh..ape nak wat neh..keje sume dh setel…surat sume dah masuk lam bilik die..diary dah update..whiteboard dah update…ermmm…fail2 sume dah pulangkan pade pegawai incharge…

hurmmm..clean n clear otak aku wat sementara waktu nih…aman bahagia sgt aku ase bile tak dgr suara2 yg sumbang…hehehheheh….

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers