Monday, July 5, 2010

ISNIN kembali…

ohhh..ngantuk nye…pagi2 tadi rase cam malas sgt nak bangun*ok..bukan pagi tadi je..tiap2 pagi isnin mmg aku malas nak bangun…ok..tipu lagi..bukan pagi2 isnin je..tiap2 pagi aku malas nak bangun n pegi keje..huhu*..hurmm..bos still on leave till today…tomorrow die back to work..arghh..damn..tanak!!bos..tak yah ar datang..pencen je terus…biar ar saye takde bos utk sementara..huhu..oh ye…mama n kakak telah selamat sampai di Jeddah jam 12.00 a.m waktu mesia…kat sane kul 7.00 pm kat sane…time tu aku dah tido..huhu..pastu dari Jeddah dorg naik bas smpi ke Madinah…so dorg smpi kul 6.00 a.m waktu mesia…kat sane kul 1.00 a.m kat sane..huhuh…rindu nye nak jejak bumi Madinah n Tanah Haram lagi sekali…aku tny kakak aku..panas tak cuaca kat sane..die kate tak..sangat best…walhal cuaca kat sane cecah 48 darjah celcius..huhuh…mase kitorg tawun 2008 dulu pun musim panas…kitorg pegi bulan 6…balik awal bln 7..so cuaca lebih kurang la…but mmg tak panas pun kat sane..eventhough suhu nye tinggi..pakai jubah n baju berlapis2..still tak berpeluh…MasyaAllah..itu lah rahmat yang Allah bagi mase kat sane…

 

sebelum akak aku pegi aritu..aku dah pesan kat die..sampai sane…neutral kan otak kite…jgn terdetik bende2 yg tak elok dalam hati…buat dunno je n banyak2 kan berzikir..supaya hati kite tak ckp yg bukan2..kate panas..maka panas la kite kat sane…huhuhu..alhamdulillah..my sis can make it…so di rumah tinggal la aku, bapak aku n anak buah aku…sgt sedih semlm mase anak buah aku nak bepisah dari mak nye..die cam tau2 je mak die nak tinggal die 10 hari..huhu..tp sib baik die rapat ngn aku n bapak aku..kalo tak..jenuh jgk tuh..heheh..jdnye..bermula la tugas aku sebagai “mak tipu” kepada dak tinonet tuh…huhuh…terase satu kesunyian bile mak aku takde kat umah…uhuhu..kalo tak..mesti suara die paling kuat lam umah tuh…ouhh…sebak lak rase…mama..hope mama sihat kat sane..balik sini nnt…adik harap mama semakin lembut hati…17.7 ni family yus nak dtg…adik harap mama boleh terima kedatangan family dia dengan hati yang sgt tenang!

 

pagi td…si kecik tu pandang aku n panggil “mama”..hohoho…ye la..i n my sis kan look alike..adik beradik kan..cume mate akak aku sepet..huhu…so kadang2 die konfius aku ni mak su die ke mak die..hahah…mak die rambut pendek..aku rambut panjang..tu satu perbezaan yang ketara…heheh…ok lah…aku nak pk ape aku nak beli jap g…daaa…

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers