Sunday, July 18, 2010

khamis 15 July 2010…..

ok…skang cite pasal ari khamis pulak..ari khamis tu aku bgn pagi..lam hati berkira2 samada nak g keje or tak…lastly..decide..tak mo g keje..hahahha…jahat aku nih..*aku pedulik hape..* hohoho…ok..ari rabu time mak aku balik tu..mlm tu text with En. Abg..suddenly die msg ckp camni :

En. Abg : syg..abg jadi datang jumaat ni tau..

me : ha?jumaat ni?kate 31 aribulan?

En. Abg : 31 aribulan wawa *adik die yg second last* kan konvo…camne syg?

me : ermm…takpe la..nnt syg bincang ngn mama dulu camne k..

omigod..time die bitau tu.aku dah dup dap dup dap dah..adeh la..dlm pale hotak aku ni dok pk..camne nak bitau mak ayah aku nih…camne ni…mmg berdebo2..pastu tghari tu kakak aku ajak g jalan TAR>.aku pun pegi la…aku pk..nak ckp ngn die dulu…then tgh2 jalan tu aku story kat die..die advice aku supaya ckp ngn mak ayah aku secepat mungkin…takut nnt kalo last minit…mak aku mengamuk!omigod..lagi berdebar2 aku..mlm tu aku balik pun..aku ingat nak bitau mak ayah aku..tp terluah ape yg aku nak ckp..last2 smpi kesudah aku tak ckp…hurmmmm…

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers