Saturday, July 17, 2010

bowling tournament at BREMMALL on Saturday 10 July 2010..

huhuhu…akhirnye..aku telah diberi kerajinan utk hapdet blog aku..punye la lame aku seru mood aku utk hapdet blog akuh nih…hehehhe…okeh..tanak cite panjang2…pada tarikh yang tertera pada tajuk di atas….aku telah menghadiri pertandingan bowling anjuran jabatan aku di BREMMALL…huhu..so dengan semangatnye aku bgn pagi tu…as usual…seperti dijanjikan..aku pegi ngn en. abg…huhuhu…semangat wehh nak jmp die..ye la..genap sebulan tak jmp kot..jadinye aritu excited la kan..huhuh…my en. abg smpi dalam lebih kurang pukul 12 kot..pastu aku drive..pakai si myvi die la..hahahah…pegi makan dulu kat the mall…makan kepsi…then tak g jalan2 pun..sbb tak cukup mase…pastu terus g bremmall…smpi bremmall..kitorg terus g tempat bowling…then pastu tgk takde lagi org yg smpi…tak pe la..g tempat game…en. abg nak g main tembak2..aku tengok je..pastu kitorg maen daytona..and guess what..aku dapat no 1..en. abg tak puas ati..repeat lagi..and aku ttp dpt no. 1..akhirnye die mengalah..huhuhu…pastu masuk tempat bowling..en. man dah ade…tggu punye tggu..kul 3 lebih jgk start game nye..jadinye aku satu team ngn en. abg dan en. adham…*baru kenal haritu..hohoho* overall…best la jgk..bile en. abg bg sokongan…time announce pemenang..aku dpat no.2 pemain terbaik perempuan..weeehoooo…tak sangka wehh..en. abg pun terkejut..tp die bangga weh..hohoho…dapat adiah set cawan..sangat santek okeh..hohoho…layan gambar2 di bawah.. :

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers