Sunday, July 18, 2010

kepulangan mak n akak ku dari menunaikan UMRAH – 14 July 2010….

14 July 2010 bersamaan ngan hari rabu lepas…mak aku n akak aku telah selamat kembali dari menunaikan UMRAH…alhamdulillah..mereka pergi berdua je..tinggal aku, bapak aku n dak tinonet alisha je kat umah…kami tak pergi sbb kami dah  pergi tahun 2008 yang lepas…so kali ni mak aku pergi sbb mak aku dah niat nak bawak akak aku pergi..sbb dulu time kitorg pergi bertiga kakak aku tak dpt ikut sbb die tgh pregnant time tu…kali ni mak aku bawak la die..n dalam tempoh 10 hari mereka di sana..aku yg take over tugas mak n akak aku..perghhh..hebat…hahaha…dan 10 hari itu juga lah..aku telah menjadi ‘instant mommy’ kepada dak tinonet ini..:

 

23122009212

ha..ni la dak tinonet yang super nakal tu wehhh…aku cam nak patah pinggang men aci ligan ngn die nih..huuhuh…

sepanjang mak die tinggal kan die..die ok je..tp kadang2 bangun pagi tu die panggil aku mama..kadang aku geram ngn dak nih..kadang2 kesian pulak..huhuh..tp mase mak n akak aku smpi umah ari rabu petang tu..die pny la seronok…tak nak berenggang langsung ngn mak die..huhuh..yela..rindu la kan..dah lame tak tgk muke mak die…huhu..touchable moment gak la time tu..oh ye..ari rabu tu aku amik half day..sbb aku pun tak sabar nak tggu mak aku smpi umah..ye la..10 ari tak dgr die bebel..rindu beb…hmmm…tp now..aku dah dgr suara die..sgt hepi..hehehhe

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers