Thursday, July 29, 2010

50 hari lagi~

tadi tak cukup jari aku kira..siap pinjam jari tangan n kaki org2 kat opis..hahah..~okeh!tu aku tipu…td saje2 gatal2 kire bape hari lagi nak smpi tarikh itu..ok..ade lagi 50 hari lagi…genap!ala..lame lagi kan?huhu…sibok je nak kira2…hahahah..haku punye suke la..feduliks hape…rase cam..tah la..manyak mende nak kene settle..manyak mende nak kene pk..dan mebi disebabkan itu..aku diserang oleh…penyakit ‘lupa’..ye..aku dah jadi pelupa..baru seminit dua pk..pastu boleh tny “eh..aku nak wat ape ye td?” hahah..kronik betul..tu menunjukkan aku terlampau banyak sgt pk…ye..mcm2 bende yg aku pk skrg ni…sob sob sob..ade sape2 nak tolong amikkan skit ape yg aku pk nih?mesti takde kan..uwaaaaa!!!tah la…mcm2 yg aku rase skrg nih…sedih…kecewa…terasa hati (bukan ngn en. abg)…demit!tak suke tak suke tak suke..hurmmm…aku akan buktikan ape yg aku ckp dulu…aku akan buat…sedih pun ade..bile org tak heran ngn situasi kite kan…ok..sekrang ni sume aku kene sndri…anyone nak tolong?huhuh…ok..aku taknak mintak tolong kaw..sbb kaw lgsung tak membantu aku…mase aku bitau kaw family die nak dtg risik..kaw mcm wt muke..kaw ckp kaw tak boleh nak sebelahkan mane2…tp care kaw mcm kaw mmg tanak tolong lgsg kan…n malam tu..lepas balik dari pasar malam..baru aku dapat tau..yg kaw mmg takkan tolong aku di saat aku memerlu kan…aku sedih jgk..tp aku tau kaw mmg camtu kan…kaw langsung tak rase hepi utk aku…tak pe la…aku ingat aku boleh berkongsi segalanya ngn kaw..tp bile aku disaat2 memerlukan sesorg utk aku share sumthing..kaw menjauh…ye..bile kaw susah..bile kaw memerlukan pertolongan..aku tak pnh kate tanak…aku cube jgk bekap kaw bile mama n abah marah2 or ckp ape2 yg memburukkan kaw punye En. Suami..tp arghhhh…pendek cite..aku mmg tak boleh mintak tolong kaw ape2 pun lah!fullstop!aku tanak pk pasal kaw lg…kang air mate akuh ni cam mencurah2 ke ladang gandum…bnyk hati yg nak kene jagi..smpi hati aku sndri pun aku tak tau ape cite…hati2…ape cite kau skrg hati?ok ke tak kat dalam tu?sihat?ape?kau bengkak2 e hati?sabarlah duhai hati…segala yang terjadi pasti ada hikmah yang tersembunyi..moga2 hikmah yang tersembunyi itu akan wat bengkak kau tu surut ok hati?senyummmm…hehehe..*gile ape?!*

 

things to be settle :

khemah

katering

barang hantaran

doorgift

baju

kemas rumah

 

ok..dats it…itu yang aku tak pecah2 kan..huhuh..kalo aku pecah2 kan…mungkin jadi bnyk..bile dah bnyk..aku jadi serabut..hohoho…ok..air mate dah bergenang…ade bnyk perkara yg wat aku rase sedih..tp takpe…hati boleh tahan kan?heheh..*pura2 gelak supaya air mata tu tak jadi jatuh*

 

nak kene start booking sume ni at the end of August…oh August..cepat la kau datang..biar setel lagi satu perkara ni…

 

mutiara kata untuk hari ini :

ketawa, menangis..adalah penghias sebuah kehidupan…terima semuanya dengan hati yang terbuka…moga hidup anda diwarnai dengan penuh ceria…

 

p/s : okeh..tak berape nak hati terbuka sgt…hahah

2 gorgeous yang sedang berbicara!:

fafau said...

yunk 50 ari lg?wahh xlme lg je..sume dh sttle ke?ade pape nk aku tlg..jgn segan2 bgtau k...

fafau said...

eh jap2..ade kekonfiusan ckit..50 ari lg nk tnang ke nk kawen?hehe..

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers