Tuesday, August 3, 2010

a BIG NOOOOO happened this morning~

pg td..bangun pagi…then dengan saki baki ngantuk yg masih ade..dengan mate yg pejam..masuk toilet…bukak baju.. pastu tengah2 mandi tu..pk2..harini tarikh bape?pastu…suddenly….terbeliak mate…OMIGOD!!OH NO NO NO NO NO…arini 3 hb Ogos 2010..arghhhhh…cepat2 pakai towel…masuk bilik..pastu amik enpon..masuk bilik air balik..pastu cepat2 msg kat en. abg...

Me : Selamat hari lahir yg ke 27 abg…syg bahagia ngn abg..n bla bla bla bla (hampir 4 m/s aku taip)

En Abg : thanks syg..abg ingat syg lupe..

Me : mane leh lupe..cume lmbt wish je..mlm td kan tertido…

dats is a BIG NOOOOOOOO happened this morning..aku leh lupe birthday En. Abg arini…adeh la..nampak sgt penyakit pelupe aku semakin kronik wehhh..smpi bday die sndri pun aku leh tak ingat..ape nak jadik neh…sib baik En. Abg tak merajuk..huhuh…kalo tak..pening jgk nak pujuk die tuh…die punye majuk bkn cam aku pny majuk..len macam skit…die pny majuk tu ade skit2 cam nak carik gado la kan..hhahah..

 

ok..lagi 1 bulan 2 minggu 1 hari…tak sabar pulak nak tggu tiba saat kasih kami diikat dengan tali pertunangan…hurmmm..harap kami semakin kuat n tabah menempuh alam pertunangan…heheh..

 

p/s : abg…camat ari lahir..dah tua dah abg kan..tawun dpn kite celebrate berdua k…mesti meriah n lagi bermakna kan?hehhe

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers