Friday, August 6, 2010

1 months 1 week 5 days to go a.k.a 42 days left~

omigoddddd!!!1bulan 1minggu dan 5 hari lagi…a.k.a 42 days left…(tetibe shaking cam parkinson) hak hak hak…ari sabtu aritu..En. Abg datang KL..aku jmp die utk bagi barang2 hantaran yang dah siap digubah bersama2 dengan cincin utk die bawak balik umah die…senang..kot2 nnt ade nak tambah ape2 ke..aku bg la die bawak balik…

doorgift dah tau nak bagi ape…sebelum pose ni aku tempah la…then pstu baju tunang pun dah dapat..yeay2!!tak yah pening2 pale dah..cume nak cari layah/veil kaler merah je ni…mane aku nak cari yg santik2 eh??hurmmm…

 

debaran utk smpi ke tarikh itu semakin aku rasai..setiap kali aku pandang barang2 hantaran yang dah siap gubah tu lam bilik aku…aku ase cam..dup dap…bile aku pandang baju tu pulak..lagi dup dap dup dap la aku…huhuh…

p/s : en. Abg…i’m counting days to be ur fiancee….weee…

6 gorgeous yang sedang berbicara!:

n!da said...

waaa.. sonoknyeee ^^ aku pn terase bedebar jugak bile bygkan aku kt tmpt ko.. hoho..

pray all things will work out smoothly as planned.. ^^

arisya sofea said...

nida : hehehe..nnt ko rase la debar tu eh..baru ko tau camne gegel nye nnt..huhuh..

thanks nida...and aminnn..i pray for it too...

n!da said...

miza.. ko nk betunang ni dlm bulan syawal ke? wow!

arisya sofea said...

nida : hakhakhak..ko kire kalendar eh nida?a'ah..9 syawal...ehheh

n!da said...

tunang ok lagi, mak aku dlu, org beraye die sibuk nk benikah.. hoho.. all the best ^^

arisya sofea said...

nida : hahah..yeke?hebat mak ko..tapi takpe..mengambil berkat bulan syawal...huhuhu...

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers