Friday, September 17, 2010

a day before majlis~

salam,

Hye si manis!

huhhh…baru harini ade kekuatan nak update cite..cube utk update selaju yang boleh…heheh..nak story mory sal my Engagement day kan..heheh..mesti la kene laju2 update..kalo update slow2..nnt dah takde mood nak update..tumpang mood masih dalam hati ade taman bunga…tumpang hati tersangat sedang berbunga riang nih..lebih baik aku update kan..ehhe…

nak story pasal a day before majlis…sebelum ni aku duk menghitung hari je..mmg rase sgt2 tak sabar…sgt2 tak sabar okeh!!aku ade feel tak sabar tu pun bile dah tinggal lagi 2 hari sebelum majlis…heheh..dasat tak??aku takmo cite yg sedih2 la…bosan..nak cite pasal majis je…heheh..a day before majlis tu aku mmg dah tersangat la sibuknye…bangun pagi tu…tak sempat makan…terus siap2..mak aku nak ajak g tabung haji…nak bawak aku n akak aku..so bersiap la kitorg ni..dalam kul 12 tghari smpi tabung haji…pastu tggu turn panggil nombor smpi la kul 4 ptg..pastu balik umah…tggu akak aku solat pulak…sbb pastu kitorg nak kuar g beli barang2 utk majlis besoknye.

bayangkan…malam tu baru aku buat lagi 3 barang hantaran yang tak siap lagi…heheh..ngade kan aku..mmg sakit2 la belakang aku ni kan..huhuhu..tp rase puas sgt…hekhekhek…petang tu lepas asar…pegi ke NSK Wangsa Maju..beli air mineral…aku pegi ngn akak aku je…beli air mineral yg dalam botol kecik tu 4 karton…air mineral botol besar 3 karton..pastu beli pinggan n cawan polisterin + plastik sampah…pastu shoot pegi jusco wangsa maju pulak..sbb nak beli fresh flower utk buat sireh junjung…pastu dah bayar parking tiket tu…terserempak ngn faizura..member aku yg sponsor 2 dulang hantaran utk engagement day aku..iaitu bahulu ikan ngn kek…mase tu die ngn mak die nak pegi beli kek aku la kan..hehehe..

lepas tu pulak shoot ke carrefour wangsa maju..sbb akak aku nak beli barang2 skit…kat carrefour tu pulak aku beli barang2 utk buat hantaran..kotak plastik..polisterin..riben and macam2 la…kawan aku irney telefon..kate nak dtg umah petang tu..aku pun kate..tggu aku balik kang datang la…pastu dah siap beli barang aku pun balik umah..dah kul 6.45 dah mase tu..aku msg irney kate dtg la…malam tu pulak aku nak buat deco 2 hantaran…sireh junjung tu aku mintak olin buatkan…so malam tu jgk faizura n madhiah datang anta kek…tp mmg penat sgt…smpi umah petang tu tgk khemah dah siap pasang…

 

15092010129

ni la khemah nye..pasang dua khemah sajork..tapi kan..khemah ni je dah makan smpi 5 buah rumah wehh..punye la besar…aku balik tu terkejut tgk..besar nye..macam nak wat kenduri kawen…heheh..tgk khemah terus aku rase cam…omg…betul ke ni..betul ke aku nak bertunang dah ni…aku sgt2 nervous mase tu..pastu dalam kul 7 ptg..irney smpi…lepak2 jap..hilangkan penat..mandi jap…pastu olin tukang wat sireh junjung pulak call kate dah smpi kat jusco wangsa maju..mase tu dalam kul 8 malam..then akak aku pulak pesan suh beli lagi KFC tambah…utk kawan2 aku..pastu aku pun pegi la kat jusco..mintak olin tggu jap..mase tu dah kul 8.20 pm dah..pastu pulak..faizura bitau die dah otw g pick up madhiah nak ke rumah aku…adehh..mmg aku sgt2 terkejar2 mase tu…beli kfc…skali ayam habis..tggu lagi 20 minit…kul 9.00 malam baru aku smpi umah…then olin amik barang2 nak wat sireh junjung..die bawak balik buat kat umah die..then pastu aku pun continue la ngn projek mendeko barang-barang hantaran yang tak siap lagi…pergghhh..penat wehhhh…pastu member2 aku balik dah kul 11 malam..aku tak leh tido malam tu…memikirkan mcmane la keadaan majlis esoknye…aku update la kejap entry yang ni pagi tu dalam kul 2 pagi..huhuh..badan letih amat..ngantuk amat..tapi tak leh tido…mebi aku excited+nervous n macam2 perasaan lagi..ehhehe…kul 2 pgi baru boleh tido..sebelum tu gayut ngn en. abg kejap..hekhek..mesti kene gayut..die pun kate dah tak sabar dah..lagi aku bertambah2 nervous wehhh….huhuhu…

 

 

entry bersambung…heheh

 

notakakicomel : tungguuuuuuuuu!!

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers