Monday, September 27, 2010

sebelas hari sudah!

Oh my Gorgeous!!

Dah lame rasenye biarkan blog ni tak berhapdet kan..ehhehe.

harini genap 11 hari saya menjadi tunangan en. abg..

alhamdulillahhhhh..i'm blessed!

sampai skrg aku masih tak percaya yang aku dah menjadi tunangan en. abg...

rasa mcm mimpi je..tp bile tepuk2 pipi rase sakit..maknanye betul la kan..heheheh...

ermm..kadang2 bile kuar tu..terlupa yang aku ni dah bertunang..bile tgk cincin kat jari..eh!aku ade tunang upenye..hahahha!

teruk kan?

rase syahdu je bile tgk cincin kat jari..rase sesuatu menusuk lam kalbu...heheh..

bile drive je mesti letak tangan tu bg nampak cincin...

pastu hari2 gosok cincin macam gosok teko aladdin..hahah..kasi berkilat n shining tu tak ilang..

so blink2 la kan..dlm gmbr noticed..eh..ai pakai cincin tunang!ahahha..

dah 11 hari menjadi tunang en. abg...aku rase lain sgt..rase mcm setiap langkah aku berjaga2...

tanak menyakitkan hati die..hati keluarga die...

darah manis org kate kan...aku sgt2 takut diduga dengan macam2 dugaan yang aku takut aku tak tertanggung...

aku bnyk2 berdoa supaya Allah kurangkan dugaan pada kami disaat kami begelar tunangan ni...

tp semalam...en. abg dah terasa ngn aku n famly aku..adehhhh...jenuh aku mintak maaf..betul kate org2 tua..bile tunang ni..bende kecik pun boleh jadi gaduh...semalam jgk aku rase macammmm..nak je cepatkan tarikh nikah kami...sumpah!rase mcm nak bulan depan jugak nikah!hahahha...tp apakan day..takkan jadi punye la..mesti kene tggu tahun dpn seperti yang dah dipersetujui oleh kedua-dua belah pihak..hahaha...

oh ye..gambar masih lagi dalam proses..aku menanti gambar2 dari OP...lmbt la kan..huhuhu..

tak sabar pulak nak tgk hasilnye camne nnt...hehehe...

tp sempena 11 hari aku bergelar tunangan en. abg...

mari lihat sekeping gambar dari kamera sdn bhd..

sekeping cukup kan??

60134_158120650880481_100000476401754_436653_3170666_n

3 gorgeous yang sedang berbicara!:

La Dolce Aiyun said...

HAI myza...
tanniah dah jadi tunangan org..u sgt santek ngan wane mrh yg mak ngah 2...

nizarina said...

bahagianyer..
jgn tunang lame2 la, cepat2 tawen tau.

n!da said...

amboi3.. lomatik lor ini telune lale.. ? hehehe

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers