Monday, September 6, 2010

Save The Date

Hey Chantek!

okeh...tadi dah bitau kan...nak post entry pendek...sila la lihat ye :

Save the date

 

Dengan ini..secara rasminya saya mengumumkan bahawasanya....

Tarikh Pertunangan saya dan En. Abg akan berlangsung pada :

16 SEPTEMBER 2010 (KHAMIS)

Jam 2.30 Petang

 

Doakan kebahagiaan milik kami sepanjang hayat...dunia dan akhirat..

doakan ikatan ini kekal hingga ke jinjang pelamin dan ke hujung usia kami...

semoga dengannya aku lebih menghargai kenapa Allah jadikan dia seorang lelaki...

kerana

dia lelaki ku...

dan semoga aku lah tulang rusuknya yang hilang itu...

dan semoga...aku lah bidadari yang akan menemaninya di akhirat kelak...

 

notakakicomel : tak jugak pendek entry aku kali ni..huhuhu..gambar2 diatas adalah copyright protected..dan sumenye adalah koleksi peribadi saya sendiri...harap maklum!

7 gorgeous yang sedang berbicara!:

She's The One said...

aminn...mmg da xlame 2..mkn almond,tart,rendang..tau2 da 16hb..hohoo

She's The One said...
This comment has been removed by the author.
n!da said...

haah.. haha. klw aku da terlupe da tu.. nt akan muncul ayat.. "eh? esk ke tunang? astaghfirullahalazim.. cemane bole lupe nih.." hoho.. klw aku la..

~myza~ said...

ila : tu la..tak lame dah..10 hari je lagi...huhuh..

nida : ko mmg...tp aku ase ko mmg takkan lupe kot..sbb barang2 hantaran tu sentiasa ade dpn mate kan..tmbh2 lg dah gantung baju depan mate..hambik...ari2 dok pegang2 je baju tu smbil dlm hati tak sabo2 nak pakai..hahaha

nizarina said...

wa..best2..
congratz tau!
jgn pk bnyk sgt..rilek..Allah akan tlg kalo kite nk wat menda bek..InsyaAllah..

~myza~ said...

niza : thanks yunk...insyaAllah...harap2 camtu la..aku pun tak pk sgt dah...just let it be je....redha dan pasrah la yg aku wat skrg ni...eeheh

She's The One said...

amboi nida..siap drama lg ye..hahha...tp ak rse bab2 cmni..xmgkin lupe punye..hohoo

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers