Monday, April 27, 2009

aku diserang!!

i've been attacked!!!!hohohoh...
kene attack ngn flu n fever!!aduiyai...sabo je la aku...
mungkin sbb badan aku tak cukup rest kot..ye la..pas keje...jmp plak group utk SGM...small group meeting..utk discuss ape any matters arising n solve it...hohoho...but i'm enjoying doing it...heheh...

arini aku ke opis cam bese je...arini mmg sgt2 takde mood nak ke opis..bangun2 je idung tersumbat...tekak rse cam perit2 je...tp gagahkan jgk diri bangun...malas nak amik cuti..
kang nak amik cuti kawen takut tak cukup lak kan..muahhahahaahha...
so teruskan la ke tempat keje...smpi tempat keje aku tgk kete bos aku dah ade...
dah smpi upenye big bos ni..aku wat selambe je la...malas nak amik pusing sume tu..
kepale aku pun dah pusing2 ni....masuk opis..punch card..bukak komputer...print ape yang patut..bekpes jap kat pantry then masuk bilik bos...bla bla bla bla ngn die jap...pastu kuar bilik..bos aku ke hq..ade lawatan gedung AV...so..die pun takde la kat opis ni...
ptg ni maybe ade...then after dat..aku pun bukak la blogspot...tercorat coret la ape yg aku tulis ni...hohohoh...dah mcm itik serati dah aku selesema ni...srot sret srot sret...
aku baru je pas telan ubat selsema...yg agak kuat effect nye...dalam jangkamasa 5 minit lagi...mate aku akan jd cam mate garfield...kuyu je...tp demi menghalang ianya berjangkit pada org ramai..aku pun makan la ubat...

semlm aku hepi gile..walupun demam..tp rase cam best je..sbb my hubby turun kl...
hehehe..suke wat surprise la die ni..sib baik aku dah siap mandi time tu..kalo tak..mau aku kelam kabut..die dtg kl..pg2 tu die ade kol aku..tp aku tak sedar diakibatkan penangan ubat selsema tu...dlm kul 9 tu die kol lagi..aku rase cam nak cmpk je enset aku tu...ye la..aku tgh2 sedap mimpi..tetibe terase ade vibrate pulak...bile tgk incoming call tu kuar gmbr die..otomatik aku angkat..konon2 nak kaver sore la..skali kantoi jgk..
dgn sore ala2 ella kene demam...hohho...

hubby : assalamualaikum..hello..syg..baru bangun ke??
me : w'slm...no lah..dah lame dah bgn... *smbil batuk2 betulkan suare*
hubby : still demam lagi???
me : ermmm...tak la sgt..ok dah pun..cume selsema ngn batuk je skit...
hubby : ok..bangun skang..g mandi...dlm kul 11 jap g kite jmp k..
me : haaa???!!!! kul 11??? *smbil aku tgk jam and pk jap..betul ke die nak jmp aku ni??*
hubby : ye la..kul 11..ade lagi 1 jam lebih ni...g siap cpt k..pastu kite jmp..g jalan2...
me : *blurring tahap kucing baru lepas kene bius* abg ni jgn la main2...abg kat mane ni??
hubby : i'm otw to kl la syg...cepat siap tau..abg dah smpi sekinchan ni..
me : sekinchan????!!tipoooooooo *still tak caye lagi..hahahah*
hubby : betul la...sumpah..dah2...g siap tau...
me : hmm..okey...nak mandi dulu...kuar takyah mandi blh tak??pakai baju tido je??ok kan??
hubby : boleh..tak de hal...tp jgn lupe bawak baju n toiletries k...abg bwk g klcc..g mandi kat kolam yang budak2 mandi tu..
me : mencik ah camni...kene kan org balik *padan muke haku*
hubby : dah2..g mandi siap2 k..
me : ok abg..bubbye..bawak la lambat2 tau...

letak tepon..aku cam still blurring lagi..apsal la aku ni??dah macam kene drug tahap hyper je semlm...tp dalam hati tu melonjak2 kesukaan mcm org kene loteri..ye la..rindu beb tak jmp die dah lame...huhuh...tak sangke pulak die turun kl arini..sbb planning bln dpn baru nak jmp..beli2 barang...hurmm..tak pe la...at least dpt jgk lepas rindu skit tgk muke die...weeeeeee...

tp aku tak bangun pun...aku still tarik selimut..n sisa2 ngantuk tu masih ade...aku pun terlelap..dalam kul 10 tu die kol lagi..aku pun kelam kabut angkat...

Hubby : syg ni nak kene babap ni...tido lagi eh??!!
me : hehehe..soriii...semlm telan ubat..tu yg ade skit sisa2 ngantuk tu..
hubby : ok2..dah bangun!!g mandi tau..abg dah smpi sg buloh ni..
me : cepat nye bawak kete...ye la..ok..syg g siap..

aku pun dengan malas tahap babun..aku jd cam ju on..merangkak2 turun dari katil...
still blurring cari towel..padahal ade je dpn mate...
lepas mandi tu siap2..then g jmp die..
weee..hepi1000000000000 gile.........dpt tgk his smiling..dpt dgr his laughing...really2 cure my fever n my flu...cewah!!!ur my everything hubby!!paling best bile naik kete die..die touch my forehead "panas ni sayang...nak g klinik tak??"
weeee...kalo ikutkan nak je ckp "nak!!" tp tak pe lah..bknnye panas pun badan aku..die rase panas sbb tgn die sejuk dok dlm ekon...ehhehehe...

destinasi pertama kitorg..jusco wangsa maju...beli barang skit kat situ..pastu g pulak k4 w.maju..beli barang lagi kat situ..pastu g giant setiawangsa...kat situ tak beli barang..jalan je..pastu g pulak jusco setiawangsa..dlm tu tak beli barang..tp g makan...makan kat rasa mas..after makan tu..die duk ralit tgk budak2 kecik naik menatang yg mcm2 rupe tu..alaaa..yg bergerak sendri tu...die sibuk nak naik skli..tebiat ape..

pastu kitorg g galaxy ampang..tgk wayang..cite bohsia..hurmmm...2 stars je aku bagi cite tu..sbb nothing pun...bnyk nye menceritakan ttg kehidupan bohsia n mat rempit...
and i'm the one who really damn hate this type of people..walau ape pun alasan mereka utk terjebak ngn dunia2 camni..aku mmg tak suke..bnyk lagi jalan..kenape pilih jalan hitam??
*dah macam tagline muvee ni je..bohsia..jangan pilih jalan hitam..hohoho*
dah tu..knp kitorg tgk??sbb nak tgk cite lain sumenye lewat...hubby kene balik awal..aku suh die balik cpt..sbb nnt smpi umah die malam..tanak la..risau..bahye pulak tu...
cite tu je yg ade dlm kul 3.45..aku boleh tido jap..menunjukkan betapa cite tu agak mengantuk..yang bestnye ade AARON AZIZ..hensem siott..heheh..aku ckp kat hubby .. "abg..hensem kan die..heheh.." pastu hubby jwb "a'ah syg..hensem..tp takpe..abg tak jeles..sbb syg bknnye sayang die pun kan" erkkk..aku terkena lagi..cerempet tul!

habis wayang tu aku ajak die wat fish spa..die tanak..die kate nnt ikan2 tu mati...waaa!!!geram je aku ngn die ni..wat lawak pulak..aku siyes nak ajak die wat fish spa tu..die pulak tanak...bkn lame pun...10 minit je..baru 5 inggit..geram je...takpe2...
semlm die pakai baju hijau..aku pakai baju hitam...suke tgk badan die..makin tough..hehehe..tgn die dah ketul2 dah..tp takde la macam org bina badan tu kan..aku pun ngeri..tp rase la tgn die makin pejal2..heheh..ntah kenape..bile aku tgk tgn die tu..aku rase cam tgk ayam kfc je...*dah mcm canibal pulak aku ni..hahahah*

pastu abis wayang tu dlm kul 5.15..kitorg pun kuar dari galaxy ampang tu...ujan...die anta aku balik...waaa...rase cam tanak je balik..tp aku memikirkan die nak drive jauh2..aku pun terpakse la balik jgk..die pun cam tanak lepaskan aku balik je semlm...
satu word die yg wat aku rase touching "syg...take care k...makan ubat tau..bdn panas ni...*smbil rase dahi aku* abg risau je nak tinggal syg ni *mcm la aku tak reti jage diri aku..heheh*...jgn gatal2 k..jgn nakal2 tau..abg tanak kehilangan syg lagi..cukup la dulu abg dah wat syg seksa...abg tanak syg jauh dari abg lagi..promise me that u will always be with me syg...abg promise will always love u n be with u...abg tanak wat syg terseksa lagi...we're going to marry rite..so abg nak syg jage diri baik2..."

aku time tu touching ekcelli...tp kaber line baekk punye...heheh...aku pun ckp.."ok abg...dont worry...syg pomish takkan gatal2..takkan nakal2..abg drive elok2 tau...jgn bawak laju2...syg syg abg..."

die senyum je...yes..that smile makes me feel soooo in love with him...hubby..ur smile make my day full of love..thanks for everythings...love u so much..with all of my heart...

semlm die smpi umah kul 9 lebih..pastu aku suh die tido..sbb esok die nak kene bngun pagi...cian die...penat...hurmmm..aku pulak...smlm lepas balik dari jmp die..g kuar beli tom yam kat kedai peberet aku tu..sedap seh tom yam die..addict aku..huhuhu..

aku dah tak tau nak wat pe kat opis ni..bosan je..tp datang jgk...
aku pun pelik...huhuhu..tak pela...sabar la skit je lagi..hehhehe..


P/s : i miss you damn much hubby..love u owez~

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers