Saturday, April 18, 2009

welcoming weekday!!!!!!

muhahahahah...
dah ari sabtu...
but nothing have to do lor...
arini woke up at 10 am...
phewww....AWAL betul aku bangun ini hari...
yela..semlm aku g uruskan pembelian kedai with my share partner...
perghhh..dari lepas opis smpi la tgh malam..
what the hell...fuhhhh...gile ahhh...
apsal la ko carik building jejauh pakcik oiiii...
oh ye...semlm jgk g lepak studio kitorg...
awawawa...sesape yang nak jd recording artis blh la join kami
jmp di HOT STUFF
huhuhu...

pelik betul...kejap studio la..kejap butik la...
heheheh...
mcm ni citenye...studio tu dah lebih 2 bln jgk la...
yg tu share partner nye agak ramai..n sume nye mude mudi lagik...
muhahahah....*psstt....hensem n cute2!!!*
aku sllu jgk ke sane...kdg2 weekday camni g la sane...
ptg ni pun nak g ni...oh ye..studio tu dekat ngn OU..bukan open university tau..one utama..
semlm lepas discuss few things..balik umah...
smpi umah kul 12.20 PAGIIII...omg..tired nye...
sib baik abah ku memahami anaknye kini bergelar bisneswoman...weee...tengkiu abah!!!
mama aku ke pd..ade kursus disane...

fuhhh...betul kate org...jadi bisnesman ni sgt penat...kene betul2 kuat n rajin...
kalo tak, tak leh la berjaya cam skrg ni...aku hepi berada di environment org2 yang dah berjaya merealisasikan impian dorg...syok tau tgk dpt bagi kat mak ayah sebln RM 1000 n HALAL okeh!
aku respect la dorg ni...mmg gempak...then dorg ni pulak tak kedekut nak share ilmu...sgt2 baik hati....yela...org yang dah berjaya..kalo tak share ilmu tu..haram jadinye...bagus2!!

semlm jgk dorg ckp ngn aku "dik..dah wat tu kene teruskan je..adik sikit je lagi nak berjaya..buktikan kat semua org..adik jgk blh wat..setiap kejayaan tu kene ade usaha dan pengorbanan...kalo tak usaha tak berkorban...itu bkn kejayaan..tp kepapaan..."
fuhhh...menusuk kalbu beb...thanks to them all yg bnyk bagi support...itu la namenye SAHABAT...kitorg dah macam adik beradik dah...close n always sharing problem together...

okeh la...aku nak siap2...ptg ni nak g uruskan kedai...daaa....continue blogging later...maybe tomorrow or tonite...*kalo aku larat*

0 gorgeous yang sedang berbicara!:

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers