Monday, April 20, 2009

Tagged by Nad~

Nama timangan

timangan eh???miza~

Anda seorang yang

  1. suke senyum
  2. suke kaco org
  3. fanatik ngn kaler itam.
  4. sangat fanatik ngn 'JERUNG'..aduiyai..sikit lagi ni nak dpt..muahhahaha
  5. pendendam...ngehngeh
  6. tak suke cari pasal ngn org..tp org suke cari pasal ngn aku...*aku pun tak tau ape masalah org tu...*
  7. suke gile ngn tuceng....so cute!!!
  8. penyayang ngn menatang..even ngn harimau pun...
  9. sgt2 agresif kalo org usik idop aku..

Insan istimewa dan kenapa dia teramat istimewa

  1. Mama, abah, n my sis...kerana mereka adalah nyawaku...hidupku..tanpa mereka????hilanglah suara2 semangat..hilanglah kata2 azimat..kerana mereka..aku mengenal apa itu ertinya KEHIDUPAN~
  2. Mohd Yusri bin Mat Yatim, krna dia adalah irama yang berlagu di sukma ku...*wekkkk!!geliiiiii!!!.. >;D

Lagu kesukaan sekarang

  1. aku pun tak tau lagu ape daaaa....hurmmm...banyak sangat lagu yang aku layan...

Benda wajib dalam handbeg? Laki pakai dompet.

  1. beg duit yang dalamnye ade duit, IC, kad bank.
  2. handphone *ni kalo takde aku sanggup patah balik dari kedah ke kl woooo*
  3. buku nota kecik *yg ni khas utk bisnes aku je*
  4. kunci umah dan kunci kete
  5. EHD
  6. pendrive

Kali terakhir nangis

betul2 nangis eh???aduiyai..kenape ade soklan ni eh???hurmmm...tak hengat dah aku..rasenye baru kot...ahaks...

Seterusnya.. mau tagging pemilik2 blog yg de dlm list ‘Favourite Blogs’ aku.



p/s : LoVe HiM~

1 gorgeous yang sedang berbicara!:

nazliahnazeer said...

miza.aku tagged ko.muahahaha.sila la buat.

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers