Wednesday, April 22, 2009

sakit tekak~

td aku balik awal..aku amik cuti petang..
sbb dah takde keje utk aku di opis..so dgn rela hati aku mengangkat kaki aku keluar dari opis..
aku g amik mak aku yg baru balik dari melaka kat JPWP jalan duta..alang2 dah dekat ngn opis aku..aku pun g la amik die...
arini aku rase my body refuse to function properly..sbb tekak aku dah start sakit...
means esok aku akan demam...aduiyai..dlm2 banyak2 penyakit..aku mmg tak suke sgt sakit tekak..
rase cam nak cabut tekak n letak kat dalam peti sejuk...dah baik baru aku pakai balik..

balik dari amik mak aku tu..aku ke taman melati jap..jmp acap..g amik mentarang...
heheheh...tengkiu acap...belikan mentarang..walaupun aku cume gurau2 je mintak ko tolong belikan..tak tau pulak yg ko beli betul2...hehehe..zillion thanks to acap..hhehhehe..
kebetulan ari ni acap g sabak bernam..kan otw nak g sabak bernam tu kat tepi2 jalan tu ade org jual mentarang...aku sj2 je ckp..tlg belikan mentarang..skali die beli betul...2 kilo plk tu..
hohoho..sgt sedappppp...aku dah rebus dah pun..dah makan dah pun..hehhe...
balik dari amik mentarang tu aku teman mak aku makan abc pulak kat jusco...

then zyful msg...ajak jmp petang ni..sbb nak discuss pasal kad...kat kfc w.maju...
aku pun balik umah tuka baju...terus shoot ke kfc pulak..smpi2 je..aku lepak la dlm kete kat parking..skli ade satu honda ni parking kat seblh kete aku..upe2nye khairul n dina pun dtg...
hohoho...
*thanks kayrul concern bout me..ktorg mmg dah mcm adik beradik...die suh aku g klinik...*

dorg sume pelik tgk aku pakai sweater tgh2 ari panas bute...bile dorg dgr je suare aku..terus dorg notice yg aku demam..hohoho...thanks kat korg yg concern ngn aku..heheh..
lepak2 jap ngn dorg smpi kul 8.30..pastu balik..

arini my hubby pun bz...tak dpt msg die pun..cume dpt call die je tghari td...
my hubby pun dah risau bile die dgr suare dah lain..siap nak dtg kl..
aduiyai..abg..syg bknnye demam smpi tak leh bangun pun..jgn la risau sgt k..
kat cni ade org tlg tgk2kan...
hehhehe..pomish syg tak gatal...walopun dorg tu cute2...hehehehhe..

ni aku tgh high la ni baru pas makan ubat..aku nak tido ar..
daaaa...

sok ni pun belum tentu aku g opis...
sok kul 6 ade klien nak jmp lak ...sib baik kat setiawangsa je...
huuhuhu...
k la..nak tido dh..bubbye...

1 gorgeous yang sedang berbicara!:

Unknown said...

laa hai...ciannye cik miza ak yg sorg nieh...
gi jmpe zyful ek..
sorry ek x dpt nk join..
bkn x sudi tp mmg bz sket..
myb next week da ok kot..
ape2 hal ak roger ko
jgn lupe mkn ubat...
kang x pasal2 YUS kene turun KL..

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers