Wednesday, April 15, 2009

aku nak tanye la eh....blh???

okeh...after aku post topic kat bawah ni...aku nak post topic baru...
tp ni bkn nak bantai org..ni nak tanye...
aku sndri yg nak tny la eh...(naz,amy and my click yang lain...sila jawab e..heheh)

ini adalah berkenaan dgn kehidupan anda...kehidupan aku..n kehidupan di sekeliling...
okeh..kalo anda rasa diri anda suka kan cabaran...sila jawab soalan aku ni dengan penuh tenang okeh...

1) sila nyatakan impian anda...(tak kire la bpe banyak pun)

2) target bape lame utk capai impian anda itu???

3) ape aset yang anda ade sekrg????

4) pada yang bekerja makan gaji....* tak kira swasta or gomen* 10 tahun akan datang, apa yang anda ada????

5) adakah anda selesa dengan kehidupan anda sekrg ni????

6) seandainya anda diberi peluang...peluang macamane yang anda nak??

7) apa yang anda teringin nak wat sangat??

8) kehidupan anda sekarang macamane???setelah bekerja???

9) kenapa anda pilih untuk makan gaji???

10) sekiranya anda diberi peluang untuk memilih berapa gaji yang anda nak..bape korang akan mintak kat bos korg utk sebulan????

11) apa kelebihan anda??? (jujur okeh!)

12) anda rase anda ni org yang ikhlas tak??



cukup la 12 soklan ni...for naz and amy and click yang lain..kalo dah bace..sila post di blog anda jawpannya ye....

selamat mencuba....

1 gorgeous yang sedang berbicara!:

nazliahnazeer said...

erk miza.aku bru prasan.haha.wajib ke jawab?;P cite jela dlm blog bisnes ape ko buat. hai-o kan?heheh.

Simpulan Mati antara aku dan dia

Daisypath Anniversary tickers

Saat Cinta Mula Bersemi...antara dua hati

Daisypath Anniversary tickers